پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
طراح طرح تشدید مجازات اسید پاشی گفت: امیدواریم در طرح تشدید مجازات عاملین اسید پاشی، همانطور که پیش‌بینی شده حمایت از بزه‌دیدگان نیز صورت بگیرد تا به غیر از دیه‌ای که مجرم پرداخت می‌کند، بخشی از هزینه‌های سنگین مالی تحمیل شده به قربانی نیز متقبل شود.

شعارسال: فاطمه حسینی در خصوص آخرین وضعیت طرح تشدید جرائم اسید پاشی گفت: طرح تشدید جرائم اسید پاشی بعد از اعلام وصول، به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ارسال و کلیاتش نیز به تصویب رسید و همچنین دو جلسه برای بررسی جزئیات در کمیسیون با حضور طراحان برگزار شد.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در جلسات مذکور مطرح شد، ادغام آن با طرح دیگری بود که با مخالفت حاضرین مقرر شد مجدد و به صورت مستقل بررسی شود.

حسینی ابراز داشت: این طرح در جلسه هفته آینده کمیته نهایی می‌شود، امیدواریم در طرح تشدید مجازات عاملین اسید پاشی، همانطور که پیش‌بینی شده حمایت از بزه‌دیدگان نیز صورت بگیرد تا به غیر از دیه‌ای که مجرم پرداخت می‌کند، بخشی از هزینه‌های سنگین مالی تحمیل شده به قربانی نیز متقبل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان نیز با مشکل مواجه نشود، حمایت از بزه دیدگان مسئله بسیار مهمی است، که باید در کنار یک عامل بازدارنده برای جلوگیری از وقوع این حوادث دیده شود.

مرجع: خانه ملت


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری اسکان نیوز ، تاریخ انتشار 3شهریور 97، کدمطلب: 13515،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
فقط میتونم بگم خداروشکر که بعد از این همه کش وقوس به این نتیجه رسیدن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین