پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
رئیس اتاق بازرگانی منطقه اورال روسیه از آمادگی استان سووردلفسک روسیه برای واردات محصولات کشاورزی از استان همدان خبر داد.

شعارسال: رئیس اتاق بازرگانی منطقه اورال روسیه در حاشیه دیدار با فعالان اقتصادی و تجاری استان همدان  اظهار داشت: در نشست با فعالان اقتصادی استان همدان تفاهم‌نامه به امضا رسید که مشخص می‌کند چه کارهایی برای آغاز تبادلات تجاری باید انجام شود.

وی با بیان اینکه گام‌های کوچکی در نشست تجاری با فعالان اقتصادی استان همدان برداشته شده است گفت: وظیفه داریم اقداماتی برای انعقاد قراردادها انجام دهیم تا بتوان آنها را عملیاتی کرد.

بسدین با اشاره به تحریم ترکیه توسط روسیه و قطع واردات محصولات کشاورزی این کشور بیان کرد: به علت خروج ترکیه از بین کشورهای تامین کننده نیازهای محصولات کشاورزی روسیه شرایط مهیا است تا با ایران در زمینه تامین کالاهای کشاورزی همکاری لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تولیدات ایران در عین حالی که از کیفیت بالایی برخوردار است نسبت به کالاهای بی‌کیفیت کشور ترکیه قیمت ارزانی را دارد که مناطق مختلف ایران از جمله استان همدان ضمن تامین نیازهای روسیه می‌تواند بخشی از محصولات خود را به دیگر کشورهای اروپایی صادر کند.

رئیس اتاق بازرگانی منطقه اورال روسیه تاکید کرد: یکی از مسائلی که باید در زمینه تجارت با روسیه توسط فعالان اقتصادی استان همدان در نظر گرفته شود مسئله بسته‌بندی مناسب است که امیدواریم در این سفر زمینه برای سرمایه‌گذاری مشترک برای ایجاد کارخانه بسته‌بندی در استان همدان فراهم شود.

مراسم نشست تجاری فعالان اقتصادی استان همدان و هیئت روسی استان سووردلفسک روسیه صبح روز چهارشنبه در هتل باباطاهر همدان برگزار شد که در این مراسم طرفین ضمن معرفی ظرفیتهای خود، در پایان تفاهم‌نامه همکاری را امضا کردند.

این تفاه‌نامه همکاری به منظور گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان منطقه سووردلفسک روسیه و استان همدان در قالب توافق اتاق بازرگانی و صنایع اورال و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان به امضا رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار2 اردیبهشت ماه 1395، کدخبر1054033 www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین