پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۸ هزار معلول در استان داریم، گفت: نرخ رشد معلولیت در این استان به نسبت میانگین کشوری بیشتر است.
شعارسال: سید علیرضا موسوی امجد اظهار داشت: 18 هزار معلول در این استان داریم که از این تعداد 500 خانواده دو تا 5 معلولی هستند و البته با توجه به اقدامات پیشگیرانه انجام شده نرخ معلولیت کمتر شده ولی همچنان به نسبت مکیانگین کشوری بالا است.

وی با تاکید بر اینکه طبق بررسی‌ها انجام شده به این نتیجه رسیدیم که باید برای مدیریت این مسئله کاری کرد، عنوان کرد: انعقاد تفاهم نامه با مرکز مشاوره ژنتیک در جنوب کشور و آزمایشگاه ژنتیک دکتر فقیهی در این راستا انجام شد.

موسوی‌امجد ابراز کرد: همچنین با هدف تحقق اهداف پیش بینی شده در زمینه علل، عوامل و کاهش نرخ معلولیت در استان برای انجام چندین طرح پژوهشی با دانشگاه شهید بهشتی تهران و دانشگاه علوم پزشکی نیز تعامل و همکاری داشتیم.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشاوره ژنتیک در استان اجباری شده است، ادامه داد: طبق اعلام بهزیستی محققان دانشگاه شهید بهشتی تهران بررسی‌ها خود را در زمینه خانواده‌های 2، 3، 4 و 5 معلولی انجام دادند.

موسوی‌امجد با بیان اینکه 300 بیمار روانی در استان شناسایی شده است، بیان کرد: هم اکنون 23 مرکز ترک اعتیاد و 3 مرکز نگهداری از بیماران روانی در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی یک دلیل خاص ندارند، خاطرنشان کرد: کارکرد نادرست تمامی نهادهای اجتماعی جامعه هدف سازمان بهزیستی را تشکیل می‌دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1397 ، کدخبر: 1812511 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین