پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
استاندار سمنان گفت: بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم بزرگترین دغدغه مسوولان در دولت تدبیر و امید است.

شعار سال: سید شهاب الدین چاوشی روز چهارشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های شهرستان دامغان به مناسبت هفته دولت در مجتمع امیرالمومنین(ع) این شهر گفت: فضای کشور امروز فضای همدلی، وحدت و هم افزایی است و باید اختلاف نظرها را کنار گذاشت و برای معیشت مردم تلاش کرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: حفظ وحدت جامعه اسلامی بر بسیاری از امور پیشی می گیرد و امری واجب است و حضور مردم نیز شرط لازم برای تحقق حکومت اسلامی است.

وی تاکید کرد: همه وظیفه داریم به عنوان بخشی از حکومت که سهمی در ادای این مسوولیت الهی داریم، با تلاش مضاعف برای رونق کشور ایران را سربلند کنیم.

استاندار سمنان، به حمایت از کالای داخلی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم کشور به دنبال خرید کالای خارجی هستند که باید این فرهنگ را در بین مردم از بین برد و آنان را به سمت کالای داخلی سوق داد.

چاوشی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان داخلی باید با عرضه کالای با کیفیت و ارزان قیمت و مردم با ایجاد فرهنگ حمایت از کالای ایرانی، چرخه صنعت را در کشور توسعه دهند.

وی، شهرستان دامغان را دارالمومنین دانست و اضافه کرد: دامغان شهری مذهبی، دارای علمای فرزانه و پیشینه تاریخی است که احیای فضای تاریخی این شهر نیز به عنوان یک فریضه باید ادا شود.

استاندار سمنان با اشاره به عید سعید غدیر بیان کرد: حکومت بی نظیر جهان، حکومت عدل علی (ع) است که هیچ دولتی به پای حکومت امیرالمومنین نخواهد رسید اما می توان تلاش کرد که حکومت را به این حکومت عدالت محور نزدیک کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 8 شهریور 97، کد مطلب: 747187، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین