پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۲۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
در پی بروز مشکلی در گزارش مستقیم یکی از گزارشگران صدا و سیما از مسابقات واترپلو در اندونزی، گزارشگر صداوسیما دخالت پلیس در این اتفاق را تکذیب کرد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مشکل پیش آمده در حین پخش بازی تیم ملی واترپلوی ایران در جریان مسابقات آسیایی جاکارتا، با تفسیر‌ها و حاشیه سازی‌های مختلف برخی کاربران فضای مجازی همراه بود و حسین رضایی، گزارشگر دیدار واترپلوی ایران - چین هرگونه دخالت پلیس و ممانعت آنان از تصویر برداری از این مسابقات را رد کرد.

گزارشگر شبکه ورزش که پوشش زنده مسابقه رقابت تیم ملی واترپلوی ایران را بر عهده داشت، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ویدئویی را منتشر و تاکید کرد که مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممانعت پلیس از تصویربرداری وی نادرست بوده است.

حسین رضایی توضیح داده که این مشکل فقط برای لحظاتی اتفاق افتاده است و او در ادامه به پایین سالن واترپلو رفته و پس از پیروزی تیم ملی کشورمان گزارشی از اعضای تیم ملی هم تهیه و پخش کرده است.

گفتنی است؛ در دیدار روز گذشته تیم واترپلوی کشورمان مقابل چین، پس از اینکه تیم ملی گلی را به حریف می‌زند، دوربین در دست گزارشگر برای لحظاتی به پایین سقوط می‌کند و در پخش تصاویر اختلال ایجاد می‌شود که این صحنه در فضای مجازی منتشر شده و از آن با عنوان ممانعت پلیس از تصویربرداری خبرنگار صداوسیما یاد می‌شود.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کدخبر: 6653069،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
شرایط فیلمبرداری در اون محیط احتمالا سختتر بوده برای همین این اتفاق افتاده ولی امیدوارم ازین به بعد از فیلمبردارهای حرفه ای تری استفاده بشه
م.ا75
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
کلا دوستدارن شایعه درست کنن حالا درسته بعضی کشور ها ممانعت میشه ولی درمورد همه کشور ها نیس م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین