پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
مراسم واگذاری همزمان یک هزار و 573 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی امروز به صورت همزمان در سراسر کشور انجام شد که از این شمار 51 واحد به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی هرمزگان اختصاص دارد.

شعار سالمراسم واگذاری نمادین این واحدهای مسکونی امروز شنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ویدئو کنفرانس در محل اداره کل بهزیستی هرمزگان انجام شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران اظهار داشت: 51 واحد مسکونی اختصاص یافته به مددجویان و معلولان تحت پوشش این اداره کل در شهرستان های بستک، میناب، رودان، قشم و پارسیان واگذار شده است.

غلامحسین رنجبر تصریح کرد: از این تعداد 10 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای حداقل دوعضو معلول و 41 واحد برای زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویان است.

وی افزود: در سال جاری 87 واحد مسکونی به مناسبت هفته بهزیستی و هفته دولت در هرمزگان واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان، 2349 واحد مسکونی در استان در دست احداث داریم که از این تعداد، تاکنون 1182 واحد واگذار شده است.

بیش از 10 هزار خانوار در 2 حوزه توانبخشی و امور اجتماعی زیرپوشش بهزیستی هرمزگان قرار دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 10شهریور 97، کدمطلب: 83019495، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین