پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۹
عملیات اجرایی احداث پایانه های حمل و نقل باری شهرستان قشم واقع در جاده لافت – قشم و با سرمایه گذاری 420 میلیارد ریال با حضور فرماندار و سایر مدیران دولتی آغاز شد.

شعارسال: فرماندار شهرستان قشم عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: پایانه های حمل و نقل باری قشم در زمینی به مساحت پنج هکتار توسط بخش خصوصی در مدت زمان سه سال احداث می شود.

علیرضا نصری افزود: نقشه این پایانه توسط اداره کل حمل و نقل پایانه ها و راهداری استان هرمزگان تهیه شد و با بهره برداری از آن 150 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت استراتژیک قشم، پایانه حمل و نقل باری یکی از نیازهای اصلی این شهرستان است که باید هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

** خانه های ورزش روستایی فضایی برای بانوان

فرماندار قشم امروز همچنین خانه ورزش روستایی زیرانگ را افتتاح و از روند احداث خانه معلم در روستای زینبی و سالن ورزشی چند منظوره زیرانگ بازدید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم در آیین افتتاح خانه ورزش روستایی زیرانگ گفت: هدف از ایجاد خانه های ورزش روستایی فراهم ساختن فضایی مناسب برای بانوان است.

فریدون نایبی افزود: در این راستا این مکان ها به وسایل ورزشی مختلف از جمله پینگ پنگ، فوتبال دستی، شطرنج، دومینو و دارت مجهز می شود.

وی ادامه داد: در طرح خانه های ورزش روستایی، مکانی از سوی اهالی روستا و شورای اسلامی به اداره ورزش و جوانان معرفی می شود تا توسط دولت تجهیز شود.

نایبی با اشاره به اعتبار 50 میلیون ریالی برای تجهیز خانه های ورزش روستایی، تصریح کرد: تا کنون خانه ورزش روستایی در چهار روستای رَمچاه، گوربَدان، گَوَرزین و زیرانگ به بهره برداری رسیده است و 2 خانه ورزشی روستایی زینبی و طَبل نیز در حال تجهیز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم اظهار داشت: همچنین سالن چند منظوره ورزشی روستای زیرانگ با اعتبار 13 میلیارد ریال به صورت مشارکتی در حال احداث است که 50 درصد از اعتبار آن توسط دولت و 50 درصد توسط بخش خصوصی تامین می شود.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت دارد. از 148 هزار و 993 نفر جمعیت شهرستان قشم 66 هزار و 801 نفر در شهرها و 82 هزار و 160 نفر در روستاها زندگی می کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1397 ، کدخبر: 83021852، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا اگر کشورهای خارجی بودن از این قشم میتونستن سرمایه کل کشور رو تامین کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین