پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
استاندار هرمزگان گفت: با هدف رفع نیاز مسکن روستائیان، بنیادهای برکت و مسکن ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرستان بشاگرد از توابع این استان می‌سازند.
شعارسال: جاسم جادری در جمع مردم بشاگرد در مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) شهر سردشت این شهرستان اظهار داشت: تلاش‌های در دست انجام برای آبرسانی به بشاگرد، شتاب گرفته و در بخش آبرسانی ۲ طرح بزرگ در این شهرستان در دستور کار قرار دارد و در بخش آبرسانی شهری طرح انتقال آب از سدجگین در حال اجراست و در بخش روستایی نیز طرح آبرسانی به ۴۰ روستای شهرستان بشاگرد از طریق انتقال آْب از سد «سهران» را در دستور کار داریم که برای آن ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. وی گفت: ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار نیز به دهیاری‌های این شهرستان و برای هر کدام از شهرداری‌های سردشت و گوهران نیز ۵۰۰ میلیون ریال بودجه تخصیص و واریز شده است. او اضافه کرد: ساختمان آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان بشاگرد نیز نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بزودی تکمیل و تجهیز خواهد شد.

جادری با بیان این که امروز اکثر روستاهای بشاگرد دارای برق هستند، اضافه کرد: برای رفع مشکل تعدادی از روستاهایی که برق ندارند نیز به علت سخت گذر بودن با استفاده از پنل خورشیدی برق رسانی خواهد شد. او از تلاش برای احیای صنعت فرش در بشاگرد خبر داد و گفت: ظرفیت خوبی در این زمینه در شهرستان بشاگرد وجود دارد که با توسعه مهارت فرشبافی در این شهرستان، می‌توان فر‌ش‌های تولیدی در بشاگرد را نیز صادر کرد تا درآمد خوبی از این طریق برای مردم این شهرستان داشته باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه اطلاعات، صفحه 10 ، تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1395، شماره: 26511 .

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین