پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی است گفت: برای تحقق این فرمان مقام معظم رهبری ‌آماد‌ه‌ایم.

شعار سال : ظهر امروز ۱۳۳۴ واحد مسکونی که توسط نیروی دریایی سپاه در مناطق محروم استان‌های بوشهر و هرمزگان احداث شد به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فریدون همتی استاندار هرمزگان و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه تحویل محرومان شد.

علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به تفاهم نامه‌های موجود بین کمیته امداد و سپاه از سردار سرلشکر سلامی درخواست کمک برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی دیگر در استان هرمزگان را ارائه کرد که سرلشکر سلامی این درخواست را پذیرفت و قول داد با مشارکت جمعی این میزان واحد احداث و ظرف یک سال آینده تقدیم مردم روستایی و محروم هرمزگان شود.

فرمانده کل سپاه در این جلسه اظهار داشت: یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی است و یکی از فراز‌ها مهم پیام ایشان به مجلس جدید نیز رفع محرومیت بود.

وی ادامه داد: باید همه کمک کنیم اهداف بلند مقام معظم رهبری تحقق یابند، کمک مومنانه طرح بزرگی بود که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح و به خوبی در کشور اجرا شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 خرداد    99، کد خبر:    2275000، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین