پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۳۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
احسان واژه زیبایی است فراتر از بخشش و رفع نیاز موردی طرف مقابل. احسان بر خلاف بخشش ساده، با نوعی استمرار در عطا کردن ، همراه است. اگر این صفت در ما ملکه شود، ما خود را مقروض محرومین دانسته و در راستای انجام وظیفه خودمان، سر و دست می شکنیم و لحظه ای غافل نخواهیم بود. شاید ایده ال باشد، اما بشکلی خالصانه ، آرزوی دل است.

شعار سال :برادر خوبمان سلام، در خبر‌ها دیده ایم که به نقل از شما بیان شده که هم‌زمان با ایام دهه اول محرم و از محل نذورات و موقوفات، ۷ هزار کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند و محروم خراسان رضوی توزیع شده است. به نقل از شما گفته شده، هم‌زمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و دهه اول محرم، ۳۵۰ رأس گوسفند در شهر مشهد و ۱۶ شهرستان خراسان رضوی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع کرونا، قربانی و گوشت آن در میان خانوار‌های کم برخوردار توزیع شد. از این تعداد ۱۷۰ رأس در شهر مشهد و ۱۸۰ رأس در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ذبح و گوشت آن بین اقشار بی‌بضاعت توزیع گردید.

دست شما درد نکند و عاقبت بخیر باشید ان شاالله.

اما برایتان پیشنهادی داریم. پیشنهاد می‌کنیم من بعد بجای رویکرد ایجابی و تبلیغاتی در بیان عملکرد‌ها و دستاورد‌ها، با رویکرد سلبی، اقدام به اطلاع رسانی کنید. بدین منظور، تعداد خانواده‌های نیازمند واقعی استان را به تفکیک شهرستان مشخص کنید و بیان نمائید که با پخش ۷۰۰۰ کیلو گوشت قرمز، مثلا ۵ درصد خانواده‌های نیازمند برای مثلا دو هفته تامین شده اند و تلاش ما برای پاسخگویی به ۹۵ درصد دیگر، ادامه دارد.

برادر عزیز، مسلما تا حال قرض بانکی یا چک لازم الاجرا داشته اید. ملاحظه کرده اید که چگونه انسان به در و دیوار می‌زند تا چک پاس شود. حال و روز خانواده‌های نیازمند همین گونه است. حال و روز ما مدیران اجرائی در خدمات رسانی به محرومان، الزاما باید به همین صورت باشد. باید نیاز محرومان را، چون چک بانکی بدانیم که ملزم به پر کردن حساب مان آن هم بشکل مستمر (نه موردی) هستیم. فکر می‌کنیم، اصل احسان باید این گونه باشد.

یا قدیم الاحسان بحق الحسین علیه السلام

با تواضع تمام دستتان را از هزار کیلومتر دورتر می‌بوسیم، قدردان تمامی زحمات کم و زیاد شما هستیم و پا در رکاب رسانه، برای پاسخگوئی به فرمایشات و اوامرتان در راستای رفع نیاز حاجت‌مندان و محرومان.

برادر کوچک تان، آرزو به دل مانده خدمت در درب آستان امام هشتم، دکتر جواد محمدقلی نیا

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
برچسب ها: دین و اندیشه ، دکتر جواد محمدقلی نیا ، نامه سرگشاده به مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی ، امام حسین ، کمک به نیازمندان در ایام محرم ، کمک های معیشتی ، یادداشت دکتر قلی نیا ، احسان و نیکی به نیازمندان ، فرق احسان با بخشش ، بخشش مستمر ، الگوهای رفع نیاز فقرا ، روش های جدید رفع نیازمندی ، مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی ، محرومان استان خراسان رضوی ، افتخار کفش داری حضرت رضا ، افتخار خادمی امام رضا ، آستان قدس رضوی ، بخشش به نیازمندان ، لزوم توجه به نیازمندان ، دستگیری از محرومان ، کمک رسانی به نیازمندان ، نذر کمک به نیازمندان ، جمع آوری کمک به مستمندان ، نامه دکتر قلی نیا به آستان قدس ، نذر آستان قدس برای کمک به حاجت مندان ، رویکرد سلبی در کمک به نیازمندان ، رویکرد تبلیغاتی کمک به مستمندان ، تبلیغات کمک به نیازمندان ، توجه دائم به محرومان ، خدمت به آستان قدس ، خدمات آستان قدس رضوی ، کرامت ، رویکرد کریمانه در بخشش ، کرامت در بخشش به مستمندان ، چگونه به نیازمندان کمک کنیم ، چگونه از محرومان دستگیری کنیم
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
ایده جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین