پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۵۴۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام بازرسان در پلمب انبارهای احتکار کالاها گفت: دولت باید کالاهای محتکرشده را سریعاً جهت تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی وارد بازار کند و نباید انبارها را پلمب کرد و دست روی دست گذاشت.

شعار سالحجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی با اشاره به اقدام بازرسان در پلمب انبارهای احتکار کالاها در سراسر کشور اظهار داشت: کالاهایی که توسط تعزیرات حکومتی و دولت کشف و ضبط شده است باید با قید فوریت برای آن حکم صادر شده و روانه بازار شود.

وی با انتقاد از افراد سودجو و محتکر در شرایط اقتصادی و معیشتی کنونی مردم افزود: مجلس به‌زودی به مسئله انبارهای احتکارشده ورود کرده و با تذکر و اخطار به دولت، دولت را ملزم به ساماندهی بازار می‌کند؛ چرا که دولت اگر انبارهای کالاهای احتکارشده را روانه بازار نکند و آن را نگهداری کند خود محتکر است.

نماینده رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بین کالاهای احتکارشده کالاهایی همچون مواد غذایی وجود دارد که جزو مواد فاسدشدنی است و باید سریع‌تر از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اختیار مردم قرار بگیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 شهریور 97، کدمطلب: 1821427، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
دقیقا. هم باید بازارو گرویو تنظیم کنن هم مانع فاسد شدن مواد بشن
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین