پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۴۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
در حالی پیش‌فروش ۵۰هزار محصول سایپا از ساعت ۱۰ صبح دیروز شروع شد که طی ۲۴ ساعت بیش از ۷۵میلیون مراجعه به سایت فروش این شرکت شده است.

شعار سال: پیش‌فروش برخی محصولات سایپا که از ساعت 10 صبح دیروز شروع شده بود، همچنان ادامه دارد ولی فروش محصولات سواری به اتمام رسیده و فقط وانت باقی مانده است که فروش باقی‌مانده محصولات هماحتمالاً تا ساعتی دیگر به اتمام می‌رسد.

بر اساس گزارش‌های رسیده، از ساعت 10 صبح دیروز تا 9 صبح امروز بیش از 75 میلیون و 187 هزار مراجعه به سایت فروش شرکت خودروسازی سایپا شده است و برای خرید 50 هزار خودرو بیش از یک میلیون و 888 هزار نفر هم تلاش برای ثبت‌نام کردند که تا این ساعت 48 هزار نفر موفق به خرید شدند.

تا این ساعت، ظرفیت فروش خودروهای ایکس100 شامل سایپا 131 و 132 و همچنین ایکس200 شامل تیبا، تیبا2 و ساینا به اتمام رسیده و تنها محصولات وانت سایپا151 و وانت نیسان باقی مانده است.


ثبت یک رکورد عجیب/75 میلیون مراجعه به سایت سایپا در 24 ساعت


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15شهریور 97، کدمطلب: 1821886، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین