پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
در پی سیاه نمایی برخی از شبکه های مجازی در خصوص کشتار سگ های تهران، رضا قدیمی در دیدار با جمعی از حامیان حقوق حیوانات نحوه کنترل و نظارت مستقیم عوامل اجرایی زنده گیری سگ ها را تشریح کرد.
شعار سال:در این دیدار که سه ساعت به طول انجامید مهندس قدیمی به تشریح گزارشی از فعالیت های زنده گیری سگ های بدون صاحب پرداخت و گفت: قریب به سه سال است که در شهر تهران هیچ سگی به طور مستقیم کشته نمی شود و شهرداری تهران و شرکت ساماندهی با هدف به کارگیری روش های نوین دنیا و مبنی بر مطالعات علمی کارزنده گیری، عقیم سازی و رهاسازی سگ های بدون صاحب را عهده دار است.

قدیمی به نیروهای زنده گیری سگ های بدون صاحب اشاره کرد و افزود: این افراد از بدنه یآسيب پذير جامعه و از کانون هاي تولد دوباره (معتادان بهبوديافته و بازپروري شده)، با هدف فراهم کردن کردن شرايط و محيط مناسب جهت بازگشت به جامعه ، محيط کار و محفل امن خانواده انتخاب شده اند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به رسالت هنرمندان و تاثیر جامعه از این قشر، خاطر نشان کرد: در خواست ما از شهروندان این است که پیش از بر عهده گرفتن سرپرستی سگ یا هر حیوان خانگی دیگر، مطالعات لازم در این خصوص را به عمل آورند. وی افزود: هنرمندان به عنوان صدای رسای جامعه می توانند نقش بزرگی در فرهنگ سازی و آموزش شهروندان داشته باشند.

شایان ذکر است در این جلسهرامبد جوان، پرستو صالحی، نفیسه روشن و میترا حجار به نیابت از هنرمندان حامی حقوق حیوانات از کلینیک سیار درمان حیوانات شهری بازدید به عمل آوردند .

در ادامه ی جلسه پیشنهاد شد تعدادی از هنرمندان حامی حقوق حیوانات به عنوان بازرسان افتخاری حامی حقوق سگ های بدون صاحب، بر کار شرکت ساماندهی نظارت مستقیم داشته باشند و از نزدیک در جریان امور اجرایی و روایی روش های استفاده شده قرار گیرند.

با اندکی تلخیص و اضافات ، برگرفته از خبر گزاری مهر ، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395کدمطلب : 3606722 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین