پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۵۸۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات ارزی ربطی به «اف‌ای‌تی‌اف» ندارد، گفت: طرح چنین موضوعی فقط برای رد گم کردن و انحراف مردم از شناختن مقصران شرایط است.

شعار سال: عبدالرضا مصری با اشاره به تلاش برخی برای گره‌زدن سرنوشت قیمت سکه و ارز به لوایح چهارگانه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پیش از رسیدگی به لوایح مرتبط با «اف‌ای‌تی‌اف» تحریم بود و بعد از آن هم تحریم‌ها ادامه پیدا کرد، بنابراین لوایح چهارگانه هیچ‌ اثری بر قیمت‌ها ندارد و اوضاع ارز و سکه دلیلش فقط سوءمدیریت است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه متأسفانه دولت سناریویی برای وضعیت کنونی نداشت، گفت: همه پیش‌بینی دولت این بود که غربی‌ها کمک کنند و روی گزینه‌های دیگر کار نکرد تا برنامه‌ای را برای مواجهه با شرایط خاصی که امروز با آن مواجه هستیم آماده داشته باشد؛ بنابراین از هم گسیختگی شرایط ربطی به اف‌ای‌تی‌اف ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اگر قرار بود مسائلی چون «اف‌ای‌تی‌اف» شرایط کشور را به این روز بیندازد باید خیلی وقت پیش اتفاق می‌افتاد، تصریح کرد: طرح چنین موضوعی فقط می‌تواند برای رد گم کردن و انحراف مردم از شناختن مقصران شرایط است.

مصری اضافه کرد: متأسفانه در کشور ما تاکنون نشده کاری به غلط صورت گیرد و کسی بیاید بگوید مقصرش من بودم و عذرخواهی کند! همه در کشور برای پوشش اعمال اشتباه خود دنبال عامل دیگری می‌گردند و دلایل موهومی که قابل اثبات نیست را به مدد می‌گیرند و فکر می‌کنند که مردم را قانع کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار 22شهریور 97، کدمطلب: 442627، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
دقبقا همینطوره هیچکسی مسئولیت کاری که انجام نداد برعفده نمیگیره همش سعی میکنن نسبت به هم مدرک جمع کنن سخنرانی کنن ودیگری رو مقصر بگیرن با اینکارا چه مشکلی از مردم حل میشه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
واقعا بهتره گردن همدیگه نندازن. مردم متوجهن و به این شکل اونها نمیتونن کاری از پیش ببرن
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
شما ی روده راست تو شکمتون ندارین همش دارین از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکنین شما دیگه کی هستین
س.ق۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین