پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برنامه‌های سپاه را در راستای اقتصاد مقاومتی تشریح کرد و گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی در چند بعد به صورت یک مشارکت جدی در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد.در سطح کلان قرارگاه خاتم‌الانبیا‌(ص) به پروژه‌هایی که نیازمند حضور خارجی‌هاست ورود می‌کند.

شعارسال: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برنامه‌های سپاه را در راستای اقتصاد مقاومتی تشریح کرد و گفت: در سطح کلان قرارگاه خاتم‌الانبیا‌(ص) به پروژه‌هایی که نیازمند حضور خارجی‌هاست ورود می‌کند.

سردار حسین سلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اقتصاد مقاومتی در چند بعد به صورت یک مشارکت جدی در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی افزود: در بعد اقتصاد مقاومتی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) پروژه‌های بزرگ و در سطح ملی که به نوعی حتماً نیازمند به حضور پیمانکاران خارجی است؛ را بر‌عهده می‌گیرد.

سردار سلامی گفت: همان‌گونه که ملت ایران مستحضر است؛ پروژه‌هایی مانند ستاره خلیج فارس، ساخت پالایشگاه، سدها، خطوط ریلی، جاده‌های بسیار طویل، تونل‌های طویل و تونل‌های انتقال آب و همه این‌ها که به شکوفایی اقتصاد ملی ما در این شرایط کمک می‌کند و سبب می‌شود ظرفیت‌های داخلی ما به فعلیت برسد؛ در دستور کار است.

وی گفت: در جنبه‌های ریز (اقتصاد مقاومتی) نیز بسیج با حضور در مناطق محروم و به‌ویژه روستاها و در حاشیه‌شهرها با استفاده از امکاناتی که برای تعداد اندکی از هر گروه و البته در گروه‌های انبوه مانند مرغداری، دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنایع کوچک که با تعداد اندکی قابل ثمر نشستن است؛ این‌ها را حمایت می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ‌افزود: بسیج (در این برنامه اقتصاد مقاومتی) تلاش می‌کند جامعه را در تأمین نیازها به سطحی از خودکفایی برساند و همه استعدادهای خود را در این زمینه به کار گیرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار 23شهریور 97، کدمطلب:1828067 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
ا.ف75
انقدر رسانه ها در رساندن صدای بسیج و سپاه کم رنگ عمل کردن که مردم هوا برشون داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین