پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
با این که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پروژه آبرسانی به خرمشهر را اجرا کرد؛ اما مسئولان دولتی گویا عامدانه اصرار دارند نامی از این قرارگاه نبرند.

شعار سال: پنجشنبه خط دوم طرح آبرسانی غدیر ۲ با حضوررضا اردکانیان وزیر نیرو به صورت آزمایشی آبگیری شد تا مشکل کم‌آبی خرمشهر حل شود.

با توجه به مشکلات آب شرب استان خوزستان و تأکید همیشگی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم در این استان، طرح آبرسانی غدیر با هدف تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای ۲۵ شهر و بیش از ۱۶۰۰ روستای شهرهای غربی، مرکزی و جنوبی استان خوزستان شامل اهواز، آبادان، خرمشهر، دارخوین، شادگان و همچنین شهرهای شوش، حمیدیه، بستان، سوسنگرد، هویزه و ... توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حال اجرا است که فاز ۲ آن به افتتاح رسید.

این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاءبه صورت شبانه روزی و زودتر از موعد اعلام شده برای آبرسانی به شهرهای آبادان وخرمشهراحداث و آماده بهره برداری شد.

با این که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء این پروژه را اجرا کرد؛ اما مسئولان دولتی گویا عامدانه اصرار دارند نامی از این قرارگاه نبرند.

رضا اردکانیان ‌وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری آزمایشی از طرح آبرسانی غدیر ۲، این پروژه را به دولت و وعده روحانی ربط داد اما هیچ اشاره‌ای به زحمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نکرد.

اردکانیان اظهار کرد: بعد از سفر آقای روحانی به خوزستان و سرعتی که در اثر وعده ایشان به مردم خوزستان در اجرای این طرح داده شد، در نیمه فروردین سال ۹۶ هیات وزیران مصوبه‌ای جامع در خصوص طرح‌های زیربنایی در استان خوزستان داشت.

وی افزود: تامین منابع مالی برای طرح غدیر نیز یکی از بخش‌های این مصوبه هیات وزیران بود که از خردادماه سال ۹۶ و بلافاصله پس از تصویب نامه هیات وزیران کار اجرایی آن آغاز شد.

سانسور نقش قرارگاه خاتم‌الانبیاء در پروژه آب‌رسانی غدیر ۲ از سوی دولتی‌ها در حالی است که با وجود شرایط سخت جوی منطقه و گرمای طاقت‌فرسای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد که دمای هوا در حین جوشکاری داخل لوله‌ها حدود ۶۵ تا ۷۰ درجه سانتیگراد نیز می‌رسید، کار به صورت شبانه‌روزی از سوی قرارگاه انجام شد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء همچنین با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خود نسبت به تامین لوازم موردنیاز این پروژه اقدام کرد مثلا طی ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۸۰ هزار تن ورق فولادی و ساخت و پوشش بیش از ۱۴۰ کیلومتر لوله‌های فولادی موردنیاز این پروژه از سوی قرارگاه انجام شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق ، تاریخ انتشار 15تیر 97، کدمطلب:872073، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
شاید یکی از مشکلات ایران تک قطبی بودت صنعت ایران باشد که فقط به دست یک ارگان است
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین