پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۷۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
گمرک ایران براساس فهرست جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش تعداد کالاهای مشمول معافیت از پرداخت ارزی را به سه‌هزار‌و ۶۳۷ قلم کالا به گمرکات سراسر کشور ابلاغ کرد.

شعار سال: به گزارش گمرک ایران، با افزایش ۱۷۳ قلم کالای دیگر تعداد کالاهایی که مشمول معافیت از پرداخت ارزی می‌شوند، به سه‌هزارو ۶۳۷ قلم کالا رسید. اقلام افزوده‌شده در گروه‌های کشاورزی، معادن، شیمیایی، برق و الکترونیک، فلزی و لوازم خانگی، ماشین‌سازی و تجهیزات است. گمرک ایران در راستای اهداف عالی خود که استفاده از تمام ظرفیت‌ها و ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی، واردکنندگان و صادرکنندگان است، پیش‌از‌این واردات کالا بدون انتقال ارز برای کالاهای موجود در انبارها را پیشنهاد داد که به تصویب هیئت وزیران رسید. بر‌اساس‌این به پیشنهاد گمرک ایران ثبت سفارش با اعتبار حداکثر یک ماه برای ترخیص برای واردات کالا به استثنای خودرو که تا قبل از تاریخ تصویب این تصویب‌نامه دارای قبض انبار اماکن گمرکی، مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی باشند، بدون انتقال ارز و با ارز متقاضی از سوی هیئت وزیران بلامانع اعلام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 26 شهریور 97، شماره: 3246


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین