پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۵۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
آزادراه تهران اصفهان به عنوان شاهراه اتصال شمال کشور به منطقه مرکزی و جنوبی ایران دارای اهمیت بسیاری بوده اما متاسفانه فاصله زیادی از با آزادراه‌های استاندار دارد. تمامی این کمبودها برای اتوبانی است که در هر مسیر رفت و یا برگشت حدود 8 هزار تومان از خودرو سواری عوارض جاده‌ای دریافت می‌کند.

شعار سال: مسیر آزادراه تهران به اصفهان و بر عکس یکی از بی‌کیفیت‌ترین جاده‌های کشور بوده که به نظر می‌رسد انرژی و تفکر لازم برای احداث این بزرگراه به کار نرفته است.

آسفالت بسیار بی‌کیفیت، دست‌اندازها و ناهمواری‌های بسیار ( چاله‌های عمیق)، تاریکی مطلق و نبود روشنایی، شیب‌بندی‌های غیراستاندارد و پیچ‌های بسیار بد از جمله نقاط ضعف این آزادراه بود که باعث می‌شود بسیاری از رانندگان جاده قدیم تهران اصفهان را به این بزرگراه ترجیح دهند.

شدت مشکلات در مسیر بادرود، نطنز و کاشان و حوادث و تصادفات را باید به مشکلات و کمبودهای آزادراه تهران اصفهان اضافه کرد.

 تمامی این کمبودها برای اتوبانی است که در هر مسیر رفت و یا برگشت حدود 8 هزار تومان از خودرو سواری عوارض جاده‌ای دریافت می‌کند.

گفتنی است که این عوارض برای خودروهای سنگین و اتوبوس‌ها افزایش می‌یابد؛ اما علی‌رغم دریافت مبلغ قابل توجه عوارض هیچگونه بهبود و استانداردسازی هم در این آزادراه دیده نمی‌شود.

تمامی این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مسئولان محلی، استانی و حتی در سطح کشوری به موقعیت این آزادراه اشراف کامل دارند اما هیچ اقدامی برای بهبود شرایط انجام نمی‌دهند.

گفتنی است در حالی که این مسیر تنها 20 دقیقه با شهر و امکانات اظطراری و اورژانسی فاصله دارد اما در صورت بروز حادثه حداقل دوساعت زمان نیاز است تا کمک‌های اورژانسی و فوری به مرکز حادثه برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسکان نیوز تاریخ انتشار 27شهریور 97، کدمطلب: 14183، www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا چرا نباید یه وزیر راه و شهرسازی خوب تو این 40 سال می داشتیم؟ راه هامون هیچ تغییری نکردن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
اینهمه هزینه برای یک راه بی کیفیت! کی باید برای همه ی پولهای خورده و برده شده و همه ی وقت و انرژی بیخودی که صرف شد پاسخگو باشه؟
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین