پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۱۵۷۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
اگر هوشکی (اندک هوشی) در نظام تدبیر و تصمیم گیری در مورد اقلام وارداتی و صادراتی بود . پوشک نمی توانست از طرفی موجبات نگرانی خانواده ها و از طرف دیگر باعث انبساط خاطر ما با تولید طنز شود . هرچند مانمی توانیم پوشک تولید کنیم ولی گویا درتولید طنز و تحقیر خودمان تبحر خاص داشته و مزیت مطلق داریم.
شعار سال : اگر هوشکی (اندک هوشی) در نظام تدبیر و تصمیم گیری در مورد اقلام وارداتی و صادراتی بود . پوشک نمی توانست از طرفی موجبات نگرانی خانواده ها و از طرف دیگر باعث انبساط خاطر ما با تولید طنز شود . هرچند مانمی توانیم پوشک تولید کنیم ولی گویا درتولید طنز و تحقیر خودمان تبحر خاص داشته و مزیت مطلق داریم.

اساسا اینکه توانایی و یا عدم توانایی تولید مواد اولیه تولید پوشک چقدر اهمیت دارد و چند درصد کشورهای جهان این توانایی را دارند برای من نامعلوم است ولی این احتمال را بالا می دانم که مواد اولیه آن بصورت طبیعی در کشور نباشد همچنان که بسیاری از کشور ها نفت و گاز ندارند و یا اگر هم وجود داشته است تولید آن در کشور تاکنون توجیه فنی و اقتصادی نداشته است با این دلیل که تولید آن در بخش خصوصی است .

حتما کشورهای زیادی در دنیا وجود دارند که پوشک و یا مواد اولیه تولید پوشک را وارد کرده و از این نظر هرگز احساس حقارت و ناتوانی نمی کنند. آنچه فقدانش باید موجب تاثر عمیق باشد نبود پوشک نیست بلکه نبود هوشکی در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری است که موجب می شود توانایی ما در تولید موشک نیز صرف نظر از ضروت و یا عدم ضرورت آن نیز غیر قابل باور شود .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از کانال تلگرامی اقتصاد روز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مرتضی یوسفی طهارم
United Kingdom
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
حذف نام اینجانب در متن درست و اخلاقی نیست
مدیر پایگاه با سلام
توضیحات به ایمیل ارسالی ، فرستاده شده است. منتظر پاسخگویی حضرتعالی هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین