پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۸۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وضعیت کاغذ از شرایط بحرانی خارج شده است، گفت: بیش از ۱۰۰ هزار تن کاغذ ثبت سفارش شده داریم که در مرحله تخصیص ارز هستند.
شعارسال: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص آخرین وضعیت کاغذ مطبوعات و نشر با بیان اینکه وضعیت کاغذ از شرایط بحرانی خارج شده است، اظهارداشت: با چند تصمیمی که گرفتیم، کاغذهایی که در گمرکات باقی مانده بود همگی ترخیص شدند و در حال حاضر هیچ کاغذ ترخیص نشده‌ای باقی نمانده است.

وی افزود: در ثبت سفارش ها با کارگروهی که بین صنوف، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک و بانک مرکزی تشکیل شد؛ ثبت سفارش‌ها و تخصیص ارز با سرعت بیشتری دارد اتفاق می افتد.

صالحی ادامه داد: الان بیش از ۱۰۰ هزار تن کاغذ ثبت سفارش شده داریم که یا در مرحله تخصیص ارز هستند و یا ارز به آنها تخصیص داده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تصریح کرد: مسیری که الان داریم نمی‌خواهیم بگوییم مطلوب است، اما نسبت به برخی از کالاهای دیگر، شرایط کاغذ هم برای مطبوعات و هم برای نشر از لحاظ موجودی شرایط بهتری است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 4405808 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
ا.ف75
واقعا امیدواریم که این وعده هم مثل وعده دارو پوچ نباشه! چون مردم همین اندک اعتماد خودشون رو هم از دست میدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
چرا تا حالا تلاش نشده برای نیاز مهمی مثل کاغذ به خودکفایی برسیم و دیگه واردش نکنیم؟؟
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین