پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
هایکو ماس وزیر خارجه آلمان هشدار داد: سیاست فشار حداکثری که رییس جمهور آمریکا در مورد ایران در پیش گرفته، خطر افزایش تنش و درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه را به دنبال خواهد داشت.
شعارسال: هایکو ماس وزیر خارجه آلمان هشدار داد: سیاست فشار حداکثری که رییس جمهور آمریکا در مورد ایران در پیش گرفته، خطر افزایش تنش و درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه را به دنبال خواهد داشت.

ماس که در نشست مشترک با ایران، فرانسه، چین، انگلیس و روسیه شرکت کرده بود، هشدار داد: اگر مواضع سخت‌تر شوند، هیچ چیزی آسان‌تر و بهتر نخواهد شد بلکه موضوعات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر خواهند شد.

آلمان جزء کشورهایی است که همچنان به برجام پایبند هستند. این ۴ کشور روز دوشنبه بر تلاش برای حفظ توافق هسته‌ای ایران تاکید نمودند.

اجلاس کشورهای متعهد به برجام نیز پایان یافته و بیانیه پایانی آن نیز صادر شده است. در این بیانیه آمده: گروه ۴+۱ برجام سازوکار جدیدی برای ارتباط مالی با ایران ایجاد می‌کنند.

در بیانیه مشترک این جلسه آمده است که «با توجه به فوریت و ضرورت دستیابی به نتایجی ملموس، شرکت‌کنندگان در این جلسه از پیشنهادهای عملی برای ادامه و توسعه مجاری پرداخت مالی به ایران به ویژه ایجاد یک سازو کار هدف ویژه (اس پی وی) برای ایجاد تسهیلاتی جهت پرداخت‌های مرتبط با ایران از جمله برای صادرات نفت استقبال کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار: 3 شهریور 1397 ، کدخبر: 634204 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین