پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۹۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
سرپرست استانداری کرمان گفت: تجهیز چاه‌ها به کنتور حجمی، بستن چاه‌های غیرمجاز و استفاده از سیستم‌های آبیاری با راندمان بالا سه راه حل برای بهبود وضعیت آب است.
شعارسال: محمدجواد فدایی پیش از ظهر پنجشنبه در ششمین جلسه شورای گفتگوی استانی دولت و بخش خصوصی بیان داشت: بر اساس آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان حداقل در ۲۲ شاخص بالای متوسط کشوری قرار دارد و در مجموع در حد نرمال هستیم.

وی در پاسخ به این که برخی آمار موجب دلسردی مدیران می‌شود، افزود: مدیران نباید دلسرد شوند بلکه با اصلاح روش‌ها و تصمیمات باید شاخص‌ها را بالا ببریم.

فدایی به موضوع کم آبی و مشکلات مربوط به آب اشاره کرد و گفت: برای بهبود وضعیت آب، سه کار می‌توانیم انجام دهیم اول تجهیز چاه‌ها به کنتور حجمی، دوم بستن چاه‌های غیرمجاز و پر کردن آن‌ها و سوم تغییر سیستم‌های آبیاری به سیستم‌های دارای راندمان بالا است.

سرپرست استانداری کرمان به بحث تولید بذر توسط کارشناسان بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: به جای این که بذر را وارد کنیم بهتر است تلاش شود تا خودمان بذر هیبرید مورد نیاز استان را تهیه کنیم و نمونه ارائه دهید.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 5 مهر 1397 ، کدخبر: 4414279 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین