پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
هشت سال دفاع مقدس! آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت، پایداری، مقاومت و حماسه آفرینی‎ و سلحشوری‎ بهترین و دلاورترین فرزندان این آب و خاک است.

شعارسال: آن روزها نام و نان بهایی نداشت و آنچه میدان دار بود، قیام بود و عروج. آن روزها ماندن بی معنا بود و مردن در بستر، ننگی بزرگ؛ شهادت، شاهراهی به وسعت افق داشت و فاصله خاک تا افلاک و کویر تا بهشت، یک میدان مین بود. خاکریزها، بوی بهشتِ مردانی را گرفته بود که سر به سر، تن به مرگ می سپردند تا مبادا وجبی از کیان دین و وطن، به دست کفتاران حریص و متجاوز بیفتد؛ چرا که «دفاع مقدس» رساترین واژه در قاموس ایستادگی این ملّت قهرمان است. مردان این دیار در هفت شهر عشق، هشت بهار، آزادگی را پیمودند و حماسه آفریدند. هشت سال دفاع مقدس! آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت، پایداری، مقاومت و حماسه آفرینی و سلحشوری بهترین و دلاورترین فرزندان این آب و خاک است.

۳۱ شهریور ۱۳۵۹ سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژيم بعثی صهیونیستی عراق به سرکردگی صدام حسين رييس جمهور وقت آن با حمایت آمریکا و دیگر کشورها علیه براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران است که به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و تا ۷ مهر ماه ادامه دارد.






























سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 6مهر 97، کدمطلب: 13970706000028،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین