پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۵۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
سید مهدی صادقی استاندار قم در «جلسه هیات امنای انجمن خیرین ورزش یار» در استانداری قم اظهار داشت: سازمان ها و انجمن های مردم نهاد نقش مهمی در جذب کمک های مردمی در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد دارند

شعارسال: استاندار قم گفت: با همکاری دستگاه های مختلف و برنامه ریزی صحیح در عرصه ورزشی، فرهنگ عمومی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گسترش یابد.

سید مهدی صادقی استاندار قم در «جلسه هیات امنای انجمن خیرین ورزش یار» در استانداری قم اظهار داشت: سازمان ها و انجمن های مردم نهاد نقش مهمی در جذب کمک های مردمی در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد دارند.

وی افزود: با گسترش امکانات و مکان های ورزشی و تفریحی بر اساس نیازهای جوانان می توان شاهد کاهش در معضل های اجتماعی بود.

وی ادامه داد: یکی از عامل های مهم و تاثیرگذار در کاهش آسیب ها، فراهم ساختن فضاهای ورزشی است تا با ایجاد هیجان و نشاط در جوانان، سلامت جامعه را تضمین کرد.

استاندار قم با بیان این که خیران نقش برجسته ای در عرصه های مختلف ایفا کرده اند گفت: در حال حاضر در جامعه شاهد فعالیت آنها در حوزه های سلامت و درمان و آموزش و پرورش هستیم که جای تقدیر دارد.

صادقی گفت: اهتمام به حوزه ورزش می تواند پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه را تقویت و از انحراف جوانان جلوگیری کند، از این رو فعالیت خیران در این عرصه مفید واقع خواهد شد.

وی تاکید کرد: جوانان دارای انرژی و ظرفیت های بالایی هستند که باید برای اوقات فراغت آنان برنامه ریزی صحیح انجام شود، ضمن این که فضاهای ورزشی باعث تخلیه انرژی جوانان و پویایی آنان در جامعه خواهد شد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از تشکیل انجمن خیرین ورزش یار گفت: با تشکیل این انجمن شاهد رونق ورزش و توجه به زیرساخت های ورزشی در استان خواهیم شد.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی گفت: امیدواریم با توجه به ظرفیت موجود در بین قشر خیرین بتوانیم در راستای توسعه جامعه ورزش و جوانان گامهای مثبتی برداریم.

وی خاطر نشان کرد: بدنبال ایجاد و افزایش زیرساخت های ورزشی در سطح استان قم هستیم که امیدواریم از ظرفیت خیرین ورزش یار در ایجاد و یا تکمیل پروژهای ورزشی نیمه کاره بهره مند شویم.

در پایان این جلسه انجمن خیرین ورزش یار با انتخاب حسن آقاخانی به عنوان رئیس هیات مدیره و هفت عضو اصلی و علی البدل کار خود را آغاز کرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار 12مهر 97، کدمطلب: 760369، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
آسیب های اجتماعی چیز جدیدی نیست اما نمیدونم چرا اینقدر دیر برای این آسیب های خیلی جدی داره اقدام میشه
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
جدیدا کمکهای زیادی در جهت پیشگیری از این آسیبها از طرف دولت شده که به نظرم با تصویب بعضی قوانی بیشتر هم میتونند کمک کنند.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین