پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
سخنگوی سازمان تعزیرات از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و گفت: قرار بود داروهای کشف‌شده از این فرد برای امحا فرستاده شود که مشاهده شد تفکیک دارو برای ارسال بدون حضور کارشناسان غذا و دارو انجام شده است.دختر وزیر سابق، ۲ پرونده در تعزیرات داشت یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دیگری به ارزش ۵میلیارد تومان بود که در پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر و اجرا شد و تمامی داروهای انبار معدوم شدند.

شعار سال: سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و اظهار داشت: هفته قبل قرار بود با دستور سازمان تعزیرات و حضور کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، داروهایی که از انبار دختر وزیر سابق کشف شده بود تفکیک شده و به کارخانه‌ای برای امحا فرستاده شود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه با مراجعه بازرسان سازمان تعزیرات متأسفانه مشاهده شد این تفکیک دارو بدون حضور نمایندگان و ناظران کارشناس غذا و دارو و صرفاً توسط کارگران شرکت مذکور در حال انجام است.

رایگانی اضافه کرد: با همکاری سازمان تعزیرات و دادستانی البرز به دلیل بروز این تخلف، انبار مجدداً پلمب شد و گزارش تخلف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به دادستانی ارسال شد.

دختر وزیر سابق، ۲ پرونده در تعزیرات داشت یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دیگری به ارزش ۵میلیارد تومان بود که در پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر و اجرا شد و تمامی داروهای انبار معدوم شدند.

پرونده ۵میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو بود به دادسرای استان کرج ارجاع داده شده بود که در تفکیک داروها و ارسال آنها برای امحا تخلف صورت گرفت و منجر به پلمب دوباره انبار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 14مهر 97، کدمطلب: 13970714000487، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
داستان سواستفاده ی نزدیکان مسیولین سر دراز دارد
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین