پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری دو نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان غیر مجاز و خارج از شبکه دارو و کشف حدود ۸۰۰ بسته انواع دارو به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

شعارسال: فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری دو نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان غیر مجاز و خارج از شبکه دارو و کشف حدود ۸۰۰ بسته انواع دارو به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: طرح برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان غیر مجاز و خارج از شبکه دارو که به صورت مشترک توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تیران و کرون و شبکه بهداشت این شهرستان انجام شد .

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به شناسایی ۲ واحد صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به توزیع دارو می کردند گفت: در بازرسی از این واحدها ۸۰۰ بسته انواع دارو که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده ، کشف شد.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد :در این رابطه متصدیان هر دو واحد صنفی دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با همکاری سایر ارگان های مربوطه برخورد با سودجویان و فرصت طلبانی که باعث برهم زدن امنیت جامعه و ایجاد اخلال در زندگی مردم می شوند را در دستور کار خود دارد افزود: طرح مذکور تا پاک سازی کامل ادامه دارد و پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار:29 آبان 1397 ، کدخبر: 826350،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین