پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
عضو تیم همکاری دولت ایران و کره جنوبی از ارائه خدمات دانش بنیان به جامعه دریایی ایران خبر داد.
شعارسال: عضو تیم همکاری دولت ایران و کره جنوبی گفت: با توجه به حضور رئیس جمهور کره جنوبی با بیش از 100 شرکت کره ای ـ در ایران وهمچنین علاقمندی رئیس جمهور و این تیم اقتصادی به توسعه روابط خود با شرکتها و موسسات ایرانی، پیش بینی می شود که آینده روابط اقتصادی دولت ایران وکره جنوبی بیش از بیش توسعه یابد.

"دکتربوم شیک پارک " درنشست خبری انعقاد موافقت نامه توسعه همکاری های مشترک میان موسسه رده بندی KR کره جنوبی و موسسه رده بندی ایرانیانبا اشاره به تضمین تکنولوژی از سوی موسسه رده بندی ایرانیان گفت: تاسیس این شرکت می تواند با ارائه خدماتی همچون بازرسی، انواع گواهینامه های، سیستم های مدیریت کیفیت، تایید طرحها، نقشه ها، مشاورها و خدمات فنی در کلیه صنایع اهم از صنایع دریایی ، فراساحلی و خدمات صنعتی سبب تضمین تکنولوژی در موسسه رده بندی ایرانیان شود.

وی افزود: علاوه براین، با کمک موسسه رده بندی ایرانیان خدماتی همچون آموزش، تحقیقات و سایرخدمات دانش بنیان نه تنها به جامعه دریایی ایران بلکه در عرصه بین المللی ارائه خواهیم داد.

مدیرعامل موسسه رده بندی KR با اشاره به تضمین کیفیت خدمات و محصولات از سوی موسسه رده بندی ایرانیان خاطرنشان کرد :همچنین این شرکت به دنبال ارائه سیستم های مدیریتی دیگر مانند سلامت، محیط زیست ، بهداشت کار و حوزه انرژی و امنیت نیز است.

عضو تیم همکاری بین دولت ایران و کره جنوبی در این باره ادامه داد :ارائه این خدمات نه تنها مورد استفاده صاحبان مراکز تولیدی و خدماتی است بلکه می توان به عنوان کارشناس مستقل شرکتهای بیمه ، بانکی و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

وی درباره عضویت موسسه رده بندی ایرانیان در انجمن موسسات بین‌المللی رده‌بندی (IACS) تاکید کرد: این موسسه مشکل خاصی برای عضویت در انجمن موسسات بین‌المللی رده‌بندی (IACS) ندارد اما بایستی نیازمندهای این عضویت مرحله به مرحله طی شود بنابراین موسسه رده بندی ایرانیان برای طی کردن این مراحل باید سخت کار کند. به عنوان مثال باید مجموعه قوانین و مقرارت موسسه که از طریق KR به این موسسه واگذار شده است، تدوین شود ودر این زمینه ما نیزبه این موسسه کمک خواهیم کرد.

* پیشرفت 90 درصدی عضویت موسسه رده بندی ایرانیان در آیاکس

دکتر پارک با اشاره به اینکه 90 درصد از مسیر عضویت توسط این موسسه طی شده است ،اذعان داشت: موسسه رده بندی ایرانیان 90 درصد از مسیر عضویت را طی کرده است و 10 درصد دیگر آن در قالب زمانبندی انجمن پیموده می شود اما بهتر است قبل از اینکه به عضویت آیاکس در آید به عضویت در انجمن رده بندی آُسیایی توجه کند که البته این موضوع از طریق موسسه رده بندی KR کره جنوبی در حال پیگیری است و امیدواریم در دوره بعدی عضویت ما در انجمن رده بندی آُسیایی ثبیت شود .

عضو تیم همکاری بین دولت ایران و کره جنوبی درباره آینده همکاری ایران با کره جنوبی اظهار داشت: با توجه به حضوررئیس جمهور کره جنوبی با بیش از 100 شرکت کره ای ـ عمدتا شرکتهای صنعتی با تکنولوژی بالاـ در ایران وهمچنین علاقمندی رئیس جمهور واین تیم اقتصادی به توسعه روابط خود با شرکتها و موسسات ایرانی، پیش بینی می شود که آینده روابط اقتصادی دولت ایران وکره جنوبی بیش از بیش توسعه یابد.

مدیرعامل موسسه رده بندی KR در پاسخ به شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) مبنی براینکه به سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری درایران چه حوزه های را پیشنهاد خواهید کرد، گفت :ایران کشور عظیم و بزرگی است و خصوصا که با داشتن ذخایرهمچون نفت و گاز در منطقه کشوراستراتژیک محسوب می شود، سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه استخراج ، حمل و نقل و صادرات انرژی به سرمایه گذاران خارجی توصیه می شود و همچنین باید صادرات محصولات کشاورزی، نفت ، گاز و سایر فرآورده ها را مد نظرقرار داد.

دکتر پارک با اشاره به اینکه ایران یک کشور بزرگ دریایی است ادامه داد: ایران نباید به تناژوسن ناوگان فعلی خود اکتفا کند و باید توسعه تناژ کشتی ها و نوسازی ناوگان را در دستور کار خود قرار دهد که در این خصوص کره جنوبی در کنار ایران است .

وی درباره ارتباط ایران و کره جنوبی تاکید کرده است که من به شخصه به "کیم سو هو" سفیر کره جنوبی در ایران دراین باره گفته ام که برای توسعه بازار و روابط ایران و کره جنوبی باید فکر و زمان بیشتری صرف شود.


مدیرعامل موسسه رده بندی
KR کره جنوبی برای شروع سرمایه گذاری در ایران تاکید کرد: برای همکاری و سرمایه گذاری در ایران، قدم نخست این است که سرمایه گذاران شریک خوب و قابل اطمینانی پیدا کنند در این صورت حتما موفق خواهند شد.

عضو تیم همکاری بین دولت ایران و کره در پایان افزود : درحوزه صنایع دریایی موسسه رده بندی KR می توانیم بسیار وفادارانه به ایران کمک کنیم چرا که ما مرکز ثقل فعالیت های دریایی در کره جنوبی هستیم و با وجود موسسه رده بندی ایرانیان به عنوان نقطه مقابل می توانیم این همکاری را پیش بریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 ، کد خبر: 1118045، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین