پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
فروش 20 هزار تن ورق برای طرحهای نفت و‌گاز در حال نهایی شدن است.

شعار سال : مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: قرارداد فروش 20 هزار تن ورق برای طرحهای نفت و‌گاز کشورهای اروپایی، آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس در حال نهایی شدن است.

 عزیز قنواتی افزود: پارسال تمامی شرکت های بزرگ فولادی بدترین سال خود را سپری کردند چرا که رکود در بازار جهانی، عدم اختصاص بودجه به طرحهای عمرانی و کاهش قیمت نفت شرایط دشواری را در این عرصه ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود سه میلیون تن از محصولات شرکت های فولادی در انبارها انباشته شد اما با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و ترمیم تعرفه ها از زیاندهی بیشتر این شرکتها جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: فولاد اکسین در سال گذشته باتکیه بر توان داخلی موفق شد هشت محصول جدید را به بازار ارائه کند و بسیاری از اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی را به مرحله اجرا درآورد .

وی همچنین به روند اجرای طرح توسعه فولادسازی اشاره کرد و افزود: در سال 94 تمامی اقدامات در این راستا انجام شده و پیش نویس قرارداد ها و فاینانس آن نیز اماده شده است و با رفع کامل تحریم ها و بازگشایی سوئیفت می توانیم بهتر این طرح را اجرا کرده و حدود یک هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد کنیم .

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: برای سال جاری حدود 500 هزار تن از 950 هزارتن ورق API درنظر گرفته شده و باقی آن نیز به صورت ورق معمولی تولید خواهد شد تا بتوانیم به 70 درصد ایجاد ارزش افزوده مد نظرمان دست یابیم.

شرکت فولاد اکسین خوزستان در زمینی به مساحت 160هکتار و در 10سالن با مجموع زیربنای حدود 100 هزار متر مربع در شهر اهواز فعالیت می کند.

این شرکت به دنبال نیاز صنایع عظیم کشور به ورق فولادی با عرض بالا، از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 1395، کد مطلب: ۱۱۱۷۹۲۱ : آدرس سایت: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین