پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۶۱۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
امکان تحصیل رایگان تنها به کشورهای اروپایی محدود نمی‌شود، در آسیا و آمریکای جنوبی نیز کشورهایی وجود دارند که برای دانشجویان بین‌المللی تحصیل رایگان یا باکمترین هزینه را فراهم می‌کنند.
شعارسال: در آرژانتین همه دانشجویان داخلی به تحصیلات عالی رایگان دسترسی دارند، هزینه تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی نیز بسیار کم است. بااین‌حال شهریه مؤسسات آموزش عالی خصوصی در آرژانتین بسیار بالاست، هزینه دانشگاه‌ها و کالج‌های خصوصی در این کشور تا ۵ هزار دلار در سال نیز می‌رسد.

دانشجویان بین‌المللی در هند معمولاً شهریه‌‌ای بالاتر از ۷ هزار و ۳۰۰ دلار در سال می‌پردازند، این در حالی است که هزینه‌های تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی از این رقم بیشتر است. هزینه زندگی در هند برای بیشتر دانشجویان مقرون‌به‌صرفه است، براساس گزارش‌های جدید هزینه زندگی ۱۷۸ درصد و اجاره‌بها در هند ۳۸۶ درصد ارزان‌تر از انگلستان است. بدین‌ترتیب دانشجویان بین‌المللی با هزینه ۵ هزار دلاری در سال می‌توانند زندگی راحتی در این کشور داشته باشند. گفتنی است که دانشجویان بین‌المللی در هنگام تحصیل در هند اجازه کار کردن ندارند.

بیشتر دانشگاه‌های برتر در تایوان دوره‌های تحصیلی با شهریه‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کنند. برای مثال دانشگاه ملی تایوان که بهترین دانشگاه این کشور محسوب می‌شود و در رتبه‌بندی جهانی کیواس نیز در جایگاه ۷۶ قرار گرفته است از دانشجویان مقطع کارشناسی ۱۰۰ هزار و ۹۲۰ تا ۱۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار تایوان (برابر با ۳ هزار و ۴۰۰ تا ۴ هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا) شهریه دریافت می‌کند. تایپه در رتبه‌بندی بهترین شهرهای دانشجویی سال ۲۰۱۷ کیواس در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 18 مهر 1397 ، کدخبر: 316877 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
دانشگاه های اروپایی اگر بخوان شاگردنی با هوش و سواد تئوری دانش اآموزایرانی تربیت کنند قطعا خیلی بیشتر براشون هزینه داره


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین