پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۱۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۸
رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره وضعیت تخصیص بودجه این دانشگاه درسال جاری گفت: تقریباً ۱۰ درصد بودجه این دانشگاه با توجه به زمانی که از سال ۹۷ گذشته است به دانشگاه داده نشده است.
شعارسال: محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره وضعیت تخصیص بودجه این دانشگاه در سال جاری گفت: تقریباً ۱۰ درصد بودجه را با توجه به زمانی که از سال ۹۷ گذشته به دانشگاه شریف نداده‌اند.

وی افزود: مسئولین کشور و به ویژه سازمان برنامه و بودجه قول‌هایی مبنی بر مرتفع شدن مشکل مالی دانشگاه شریف داده‌اند که تاکنون محقق نشده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره تأثیر کمبود بودجه دانشگاه شریف در اقدامات و کارهای مختلف این دانشگاه گفت: این کمبود بودجه متأسفانه توانسته مشکلاتی را در اقدمات آموزشی و غیر آموزشی این دانشگاه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: با توجه به ورود 1700 دانشجوی جدید به دانشگاه شریف و کمبود بودجه تلاش داریم حداقل تاثیرات بر روند کارهای این دانشگاه به دلیل کمبود بودجه داشته باشد.

بر اساس لایحه بودجه 1397 کل کشور که پیش‌بینی درآمدها و هزینه‌های دولت در طول یک سال 1397 است بودجه دانشگاه صنعتی شریف برای سالجاری 3355000 میلیون ریال است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 18 مهر 1397 ، کدخبر: 13970717001156 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین