پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۸۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که هرگونه خرید و فروش ارز در خیابان، کوچه و چهارراه ممنوع است، گفت: با تمام سوداگران در حوزه ارز و دلار برخورد می‌شود و تعداد دیگری از آنها امروز و روزهای دیگر آینده دستگیر خواهند شد.
شعارسال: سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح رعد 16 در جمع خبرنگاران به برخورد جدی پلیس با دلالان بازار سکه و ارز. در هفته جاری اشاره و اظهار داشت:در دو مرحله موفق شدیم 85 نفر از دلالان بازار سکه و ارز را مجدداً دستگیر کنیم.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: تمام این افراد قبلاً دستگیر شده بودند اما مجدداً با وقاحت تمام در ایجاد فضای روانی منفی در جامعه فعالیت می‌کردند.

وی گفت: این افراد در روز گذشته و چهارشنبه هفته پیش دستگیر شده و به زندان منتقل شدند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت اعلام کرد: از این افراد 240 هزار دلار، 175 هزار دینار، 5875 لیر، 4520 یورو و حدود هشت کیلو طلای آب شده کشف و ضبط شد.

وی به نحوه عملکرد این دلالان پرداخت و گفت: این افراد با استفاده از دستگاه کارت‌خوان در خیابان و میدان فعالیت داشته و فضای ملتهبی ایجاد می کردند.

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که هنوز دنبال دستگیری این دسته از افراد هستیم، تاکید کرد: با تمامی سوداگران در حوزه ارز و دلار برخورد می شود و تعداد دیگری از آنها امروز و روزهای آینده دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: هرگونه خرید و فروش ارز در خیابان، کوچه و چهارراه ممنوع است و فقط صرافی‌های مجاز می‌توانند ارز را خرید و فروش کنند.

وی متذکر شد: هر کسی در این فضا اقدام کند، با وی برخورد می‌شود.

سردار رحیمی از برخورد با 12 مدیر شرکت لیزینگ خودرویی خبر داد و گفت: مدیران این شرکت‌ها بازداشت شده و پرونده این شرکت‌های لیزینگی در دست بررسی است اما دستگاه قضایی به آنها رسیدگی خواهد کرد؛ البته مدیران دو شرکت نیز متاسفانه از کشور خارج شده‌اند.

وی به مردم توصیه کرد: در بحث ثبت‌نام مراقب باشند، اکنون در سطح شهر تبلیغات سنگینی در این رابطه صورت می‌گیرد اما این افراد پول مردم را جمع می‌کنند و به تعهدات خود پایبند نیستند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در تهران مشکل قاچاق سوخت نداریم، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط مراکز معتبر اکنون احساس امنیت در پایتخت بسیار عالی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 24 مهر 1397 ، کدخبر: 13970724000657 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
ا.ف75
امیثد وارم این کار نیروی انتظامی ادامه پیدا کنه و بساط این دلال ها برداشته بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
اینا همونان که گند زدن به اقتصاد کشور...جدی تر دنبالشون کنیم


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین