پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۱۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
جانشین فرمانده ناجا مبارزه با ‌قاچاق سوخت را مهم‌ترین اولویت ناجا ‌اعلام کرد و گفت: به تمامی فرماندهان انتظامی ابلاغ شده که برخورد با پدیده ‌قاچاق سوخت را در اولویت خود قرار دهند.

شعارسال:سردار ایوب سلیمانی صبح امروز در حاشیه نوزدهمین همایش روسای کلانتری‌های استان فارس اظهار داشت: استان فارس در بحث وقوع و کشفیات انواع جرائم در کشور از رتبه قابل قبولی برخوردار است ولی باید بپذیریم شرایط اقتصادی بر وقوع انواع سرقت‌های کوچک اثرگذار بوده است.

وی با یان اینکه وضعیت امنیتی استان فارس در بحث انواع جرائم خشن 70 درصد کاهش داشته و در بحث وقوع سرقت‌ها در رتبه 28 کشوری قرار دارد افزود: با این وجودآمار تلفات و تصادفات بسیار نگران‌کننده استو نیاز به تدابیر بیشتری دارد.

سردار سلیمانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ناجا در کشور را مبارزه با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق سوخت اعلام کرد و گفت:به تمامی فرماندهان انتظامیابلاغ شده که برخورد با پدیده قاچاق و قاچاق سوخت را در اولویت خود قرار دهند و به همین منظور با متهمان این موضوع برخورد جدیمی‌شود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به وضعیت جرائم سایبری گفت: پلیس فتا در این راستا عملکرد مطلوبی داشته و80 درصد جرائم اینترنتی از نگاه پلیس دور نمی‌ماند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر سخنان مسئولان عالی کشورهای حاشیه ایران گفت: صحبت‌های هیچکدام از این افراد نمی‌تواند امنیت کشور را به خطر بیندازد زیرا عددی نیستند که بخواهند در مورد ایران سخنی به زبان بیاورند.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار29 آذر 97، کدخبر: 1903513، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین