پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۱۳۰ نفر از دلالان ارز در ۴ مرحله عملیات طی چند روز اخیر خبر داد.
شعارسال: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد 18 ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به اجرای 4 مرحله عملیات طی چند روز گذشته برای برخورد با مفسدین اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: طی چند روز ا خیر 130 نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شده و به زندان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید دوباره بر این مطلب که هر کس در داخل خیابان، بازار و چهارراه ارز بفروشد جرم کرده و پلیس با آن برخورد می‌کند تصریح کرد: پلیس با تمام قدرت از صرافی‌های مجاز حمایت می‌کند و فقط خرید و فروش در صرافی‌های مجاز و بانک‌ها مجاز است.

وی با اعلام این مطلب که برخورد با مفسدین اقتصادی به طور ویژه در دستور پلیس است گفت: دستگیری‌ها، تثبیت خوبی برای بازار سکه و ارز ایجاد کرده است.

عالی‌مقام انتظامی پایتخت درخصوص تعویق اجرای طرح کاهش اعلام کرد: معاینه فنی یک اقدام لازم و ضروری برای امنیت خودرو و سلامت و ایمنی مردم است؛ اما هنگامی که حجم صف‌ها را دیدم و معطلی 10 تا 12 ساعته مردم برای دریافت معاینه‌فنی اجرای این طرح را به تعویق انداختیم.

سردار رحیمی اعلام کرد : به شهروندان تاکید می‌کنم که هرچه سریعتر معاینه فنی خود را اخذ کنند چرا که عنقریب اعلام خواهیم کرد که طرح کاهش اجرایی خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 22 آبان 1397 ، کدخبر: 13970822000415 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
ع.ق74
دمتون گرم
رحم نکنید بهشون
پدر کلی از ماها رو همین دلالای سودجو دراوردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین