پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
استاندار قزوین با بیان اینکه دغدغه خبرنگاران مسائل معیشتی است، گفت: پیگیر مسائل روزنامه نگاران هستیم و برای حل مشکلات بیمه و مسکن آنها باید با کمک نهادهای ذیربط اقدام کنیم .

شعارسال:استاندار قزوین با بیان اینکه دغدغه خبرنگاران مسائل معیشتی است، گفت: پیگیر مسائل روزنامه نگاران هستیم و برای حل مشکلات بیمه و مسکن آنها باید با کمک نهادهای ذیربط اقدام کنیم .

جلسه تجلیل از پیشکسوتان انجمن صنفی روزنامه نگاران استان قزوین روز پنجشنبه با حضور عبدالمحمدزاهدی استاندار، داود محمدی، بهمن طاهرخانی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اعضا شورای شهر و جمعی از خبرنگاران در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین در این مراسم گفت: رسالت خبرنگار سنگین است و شاید حق آنها نیز در مقابل خدمت ارزشمندی که دارند داده نمی‌شود اما قدردان جایگاه شما هستیم.

زاهدی بیان کرد: باهم بودن شما خبرنگاران مهم است و اگر در کنار هم باشید به نتایج بهتری خواهید رسید.

وی اضافه کرد: ما هم پیگیر مسائل روزنامه نگاران هستیم و برای حل مشکلات بیمه و مسکن باید با کمک نهادهای ذیربط اقدام کنیم که آماده همکاری هستیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: دادن مجوز به روزنامه و نشریات موازی اشکال قانونی دارد و نیازمند رسیدگی است.

وی اظهارداشت: ماهم تمایل داریم مردم در جریان قرار گیرند و اگر مشکلات معیشتی شما رسیدگی شود بهتر می‌توانید در اطلاع رسانی مشارکت کنید.

بهمن طاهرخانی،نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: دغدغه خبرنگاران مسائل معیشت است و باید برای آن فکری اساسی کرد.

طاهرخانی گفت: آزادی قلم می ‌تواند فضا را برای بروز اندیشه‌های مختلف فراهم کند تا مشکلات و لایه‌های پنهانی جامعه به مسئولان نشان داده شود

وی بیان کرد: باید همه دنبال عدالت خواهی برویم و بستر کار را برای مهیا شدن این وضعیت آماده کنیم و رسانه ها می توانند در این عرصه نقش آفرین باشند

سیده حمیده زرآبادی دیگر سخنران این مراسم گفت: جایگاه خبرنگاران والاست و همه باید آن را حفظ کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معیشت و مسائل رفاهی از دغدغه های مهم خبرنگاران است و همه وظیفه داریم برای حل آنها همت کنیم.

وی اضافه کرد: رسالت شما در عصر حاضر که دشمن جنگ رسانه‌ای راه انداخته بسیار سنگین است و با هوشیاری لازم است در آگاه سازی همت کنید.

زرآبادی اظهارداشت: شاید تامین اعتبار برای حل برخی مشکلات زمان‌بر باشد اما می‌توانیم برای کمک به امور رفاهی از برخی امکانات موجود در استان و یا استان‌های دیگر که در اختیار نهادهای مختلف است برای شما خبرنگاران استفاده کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استفاده از زائرسراها، مهمانسراها و مراکز اقامتی شهرهای زیارتی و سیاحتی باید به سهولت در اختیار خبرنگاران قرارگیرد و به عنوان یک اهرم تشویقی برای این گروه فعال استفاده شود.

در پایان مراسم از تعدادی از پیشکسوتان، کیوسک داران و فعالان رسانه استان تجلیل شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار26مهر97، کدخبر: 681977،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین