پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۳۷۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸
آشنایی با تکالیف مهم مالیاتی اشخاص حقوقی

شعارسال: هر سه ماه یک بار فهرست معاملات فصلی موضوع ماده 169 ق.م.م تکمیل و در موعد مقرر قانونی به ترتیبی که سازمان امور مالیاتی اعلان داشته ارسال گردد.

اظهارنامه ی مالیاتی ارزش افزوده مربوط به هر دوره (فصل) تکمیل و در وقت مقرر- 15 روز پس از پایان فصل- تسلیم و مالیات عوارض متعلقه ابرازی پرداخت گردد.

فهرست مالیات بر حقوق کارکنان برای هر ماه تنظیم و در موعد مقرر (حداکثر تا پایان ماه بعد) ارسال و هم زمان مالیات متعلقه واریز گردد.

اظهارنامه های مالیاتی عملکرد سالانه خود، موضوع ماده 110 ق.م را حداکثر 4 ماه پس از پایان سال مالی تنظیم و از طریق سامانه الکترونیکی سازمان امور مالیاتی، تسلیم و مالیات ابرازی متعلقه نیز پرداخت گردد.

در پاسخ به دعوت نامه ارائه اسناد و مدارک جهت رسیدگی به هر یک از تکالیف فوق، دفاتر قانونی (که طی سال مالی برابر اسناد حسابداری تنظیمی متکی به مدارک حساب تحریر شده است) و اسناد و مدارک مورد نیاز به گروه رسیدگی مالیاتی مربوط ارائه شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت موسسه حقوقی دادگر نیک فرجام، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: - : www.dnflawfirm.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین