پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۶۴۴۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
در حالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز توزیع بسته‌های حمایتی دولت را تکذیب کرده است که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نصب بنرهایی از آغاز توزیع این بسته‌ها در شعب فروشگاهی خود خبر داده است.
شعار سال : احمد رستمی، مدیر کل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به خبر آغاز توزیع بسته‌های حمایتی دولت گفت: هنوز در هیئت دولت درباره جزئیات توزیع سبد حمایتی تصمیم‌گیری نشده و خبر توزیع این بسته از دیروز، صحت ندارد و هنوز این طرح اجرایی نشده است.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر زمان که جزئیات بسته حمایتی در دولت مصوب شود، زمان و نحوه توزیع آن نیز از سوی دولت از طریق رسانه‌های جمعی اعلام خواهد شد.

تکذیب خبر آغاز توزیع بسته‌های حمایتی دولت از سوی مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حالی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با نصب بنرهایی از توزیع بسته‌های حمایتی دولت خبر داده‌اند.

همچنین به‌گفته کارکنان این فروشگاه، مدتی است که توزیع این بسته‌ها آغاز شده و آن دسته از گروه‌هایی که مشمول دریافت این سبد حمایتی می‌شوند، قادرند با ارائه کارت ملی اقلام مصرفی خود و با استفاده از کارت حساب بانکی یارانه‌های خود تهیه کنند.

در پایگاه اینترنتی این فروشگاه زنجیره‌ای نیز از آغاز توزیع بسته‌های حمایتی دولت در شعب این فروشگاه خبر داده شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار 1 آبان 97، کدمطلب: 1859631،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
ا.ف75
ایمدواریمدهرچع سریعتر جزئیات این بسته تعیین بشه تا بخشی کوچیک از فشار های روی مردم رو کم کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
فعلا برای افراد و گروه خاصی هست تا نوبت به افراد دیگر هم برسه
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین