پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۵۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کمیسیون انرژی جلسه مفصلی با انجمن نفت و مرکز پژوهش‌ها درخصوص تمامی مدل‌های اقتصادسنجی و تاثیرات آن در طبقات اجتماعی و در سیستم حمل و نقل و در حوزه تورم و در رابطه با کنترل‌ها از مبادی اولیه تا انتهایی انتقال سوخت برگزار کرد.
شعار سال : عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: کمیته‌ای در کمیسیون انرژی تشکیل شد تا سناریوهای مختلف برای ساماندهی مصرف سوخت را بررسی و نتیجه را ظرف سه هفته اعلام کند.
علی بختیار با اشاره به مطالب مطرح شده درخصوص احیای کارت سوخت بیان کرد: کمیسیون انرژی جلسه مفصلی با انجمن نفت و مرکز پژوهش‌ها درخصوص تمامی مدل‌های اقتصادسنجی و تاثیرات آن در طبقات اجتماعی و در سیستم حمل و نقل و در حوزه تورم و در رابطه با کنترل‌ها از مبادی اولیه تا انتهایی انتقال سوخت برگزار کرد.
وی در ادامه بیان کرد: امروز بحث ساماندهی سوخت که شامل بنزین و گازوئیل است در کشور مطرح است و بحث سهمیه‌بندی مطرح نشده است. ما هنوز در حال بررسی سناریوهای مختلف هستیم و درخصوص افزایش قیمت یا دو نرخی شدن یا سهمیه‌بندی تصمیمی گرفته نشده است.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی بیان کرد: کمیته‌ای در کمیسیون انرژی تشکیل شد تا سناریوهای مختلف را که بر روی آنها کارهایی علمی شده با بهره‌گیری از نظرات بخش‌های مرتبط مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد تا در نهایت تصمیمی اتخاذ شود که هم علمی باشد و هم با سیاست‌های ما منطبق باشد.
وی تصریح کرد: سه هفته به این کمیته فرصت داده شده تا با حضور کارشناسان مرتبط و بهره‌گیری از نظرات افراد متخصص سناریوها را در جنبه‌های مختلف بسنجند. در نهایت تصمیمی گرفته خواهد شد که هم نظر دولت و هم نظر مجلس و هم نظر افراد متخصص در این زمینه باشد. از آنجا که مجلس ساماندهی مصرف را آغاز کرده است قرار است کمیسیون انرژی بقیه راه را ادامه دهد و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2آبان 1397، کدخبر:97080200731،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
ا.ف75
به نظرم عدم مدیرت تو بحث بنرین حاملهای سوخت یه شدت به کشور و مردم فشار میاره ا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
حتما باید سهمیه بندی درستی انجام بشه
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
درسته همیشه در سوخت خود کفا بودیم و منابع داریم ولی آینده خطرناکه و باید برنامه ریزی شده عمل کرد
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین