پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۶۶۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
صندوق بین‌المللی پول گفت که ایران باید در مواجهه با تحریم‌ها که با کاهش صادرات نفت، رشد اقتصادی را کاهش می‌دهد، سیاست‌گذاری‌هایی را به کار بگیرد تا پایداری اقتصاد کلان خود را حفظ کند.سخنگوی صندوق بین‌المللی پول، گری رایس، در گفتگوی خبری منظم خود گفت که این صندوق قویا از ایران می‌خواهد که چهارچوب ضدپول‌شویی و ضد تامین مالی تروریسم خود را تقویت کند و تا ضرب‌العجل فوریه ۲۰۱۹، با استانداردهای بین‌المللی هم‌خوانی داشته باشد.

شعار سالصندوق بین‌المللی پول پنج‌شنبه شب گفت که ایران باید در مواجهه با تحریم‌های جدید آمریکا که با کاهش صادرات نفت، رشد اقتصادی را کاهش می‌دهد، سیاست‌گذاری‌هایی را به کار بگیرد تا پایداری اقتصاد کلان خود را حفظ کند.

سخنگوی صندوق بین‌المللی پول، گری رایس، در گفتگوی خبری منظم خود گفت که این صندوق قویا از ایران می‌خواهد که چهارچوب ضدپول‌شویی و ضد تامین مالی تروریسم خود را تقویت کند و تا ضرب‌العجل فوریه ۲۰۱۹، با استانداردهای بین‌المللی هم‌خوانی داشته باشد.

رایس گفت: وضع تحریم‌های جدید آمریکا، رشد اقتصادی ایران را با محدود کردن صادرات نفت ایران، کاهش خواهد داد و ایران باید سیاست‌گذاری‌هایی را برای محافظت از اقتصاد کلان خود به کار بگیرد، به ویژه در مورد گروه‌هایی که از همه آسیب‌پذیرتر هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 11 آبان 97، کدمطلب: 4447416، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
م.م77
ذولت باید راهی برای کمبود درامد حاصل از تحریم ها به جز جیب مردم پیدا کنه کاری که تو چن ماهه گذشته نتونسته انجام بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین