پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۶۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تمهیدات اتخاذ شده هیچ کدام از نهادهای بین‌المللی ایران را تحریم نکرده‌اند و حتی تلاش می‌کنند تحریم‌ها کنار برود.
شعارسال: محمدرضا پور‌ابراهیمی درباره تحریم‌های جدید آمریکا که از ۱۳ آبان ماه اجرایی می‌شود، گفت: در ماه‌های اخیر به دلیل سوءتعبیر در مدیریت بازار ارز، اقتصاد کشور با مشکلاتی روبرو شد و شوک ارزی پیامدهای داشته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید توجه داشت با وجود دور جدید تحریم‌ها از سوی آمریکایی‌ها، شرایط به‌نسبت گذشته بهتر شده است. چرا که در تحریم‌‌های قبلی به طور همزمان ایران علاوه بر تحریم‌های آمریکا، از سوی سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیز تحت تحریم ظالمانه قرار گرفته بود، اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده و تنها از سوی آمریکا تحریم شده است.با تمهیدات اتخاذ شده هیچ کدام از نهادهای بین‌المللی ایران را تحریم نکرده‌اند و حتی تلاش می‌کنند تحریم‌ها کنار برود تا بسته پیشنهادی اروپا عملیاتی شود.

نماینده مردم کرمان و راور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا هرچه توان در مقابله و کارشکنی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته انجام داده است، بنابراین دیگر تحریم‌های جدید آمریکا محلی از اعراب ندارد و اثری در حوزه اقتصاد ایران ندارد. آغاز همکاری مشترک بانکی ایران و اروپا پاسخی صریح به تهدیدات و تحریم های ۱۳ آبان از سوی آمریکا است. بر اساس گزارش ظریف در جلسه غیرعلنی طی روزهای آینده همکاری‌های بانکی اروپا و ایران آغاز می‌شود که شرایط مراودات بانکی ایران ارتقا می‌یابد و حتی بخشی از التهابات کاذب را کاهش می‌دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: ۱۲ آبان 1397 ، کدخبر: 322712 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
م.آ75
اینکه آمریکا مدعی ما تحریم کردیم چطور دوستان داخلی منکر این میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین