پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت : دویست و سی و چهارمین نشست شورای نمایندگان دائم اکو 14 و 15 آبان به میزبانی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ساری برگزار می شود .

شعارسال: حسن خیریانپور افزود در این نشست هیأت 45 نفر متشکل از دبیرکل و اعضای دبیرخانه سازمان اکو و سفرای 9 کشور عضو اکو ، مدیران ارشد وزارت امور خارجه و نیز راه آهن جمهوری اسلامی ایران شرکت دارد .

وی افزود: هیأت هایی از کشورهای افغانستان- آذربایجان - قزاقستان - جمهوری اسلامی ایران - قرقیزستان - پاکستان – تاجیکستان – ترکیه – ترکمنستان و ازبکستان در این نشست حضور می یابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: بازدید از ایستگاه های راه آهن ورسک – شیرگاه – ساری و نیز بندر امیرآباد بهشهر نیز برای هیأت مزبور در حاشیه این نشست پیش بینی شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 10آبان1397 ، کدخبر: 2267308: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین