پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۶۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
در زمینه شبکه ها و موسسات غیر معتبر، بازار سرمایه نیز باید اطلاع رسانی کامل و دقیق انجام دهد تا سطح آگاهی مردم بیشتر شود و در مقابل اگر کسی نپذیرفت باید بدانند که مقصر خوشان هستند که به توصیه های نهاد مربوطه گوش نداده اند.
شعار سال :عضو شورای عالی بورس با اشاره به برخور قاطع سازمان با متخلفان و دارندگان شبکه های اجتماعی و موسسات غیر قانونی،گفت: مقصر اصلی زیان سهامداری که با اطلاعات این شبکه ها خرید و فروش می کند خود فرد است که بدون بررسی اعتماد می کند.
در مورد شبکه های مجازی از جمله کانال های تلگرامی و تأثیرات آن بر روی بازار سرمایه اظهار داشت: اکثر این شبکه ها و کانال هایی که وجود دارد غیر قانونی و بدون مجوز هستند بنابراین سازمان بورس نیز به شدت پیگیر این موضوع بوده و در صورت مشاهده و قطعی شدن تخلفی در این زمینه به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
 مردم نباید به این شبکه ها اعتماد کنند،گفت: وقتی موسسه ای اقدام به تبلیغ و تحلیل می کند بنابراین ابتدا باید در برخورد با شبکه ها و موسساتی که آنها را نمی شناسیم از داشتن مجوز رسمی آن مطمئن شویم و در صورت غیر مجاز بودن، به محض اینکه سازمان متوجه شود،برخورد لازم صورت می گیرد.
 در زمینه شبکه ها و موسسات غیر معتبر، بازار سرمایه نیز باید اطلاع رسانی کامل و دقیق انجام دهد تا سطح آگاهی مردم بیشتر شود و در مقابل اگر کسی نپذیرفت باید بدانند که مقصر خوشان هستند که به توصیه های نهاد مربوطه گوش نداده اند.

برخی اصطلاحات رایج کانال های کلاه برداری بورسی که خودشان را مردم دوست و دلسوز زیان دادگان معرفی می کنند و از اسلام فقط تبریک اعیاد و تسلیت ایام عزا را بلدند و از کسب روزی حلال هیچ نمی دانند.
۱_بازار نیاز به کفسازی داره =یعنی منتظر باشید تا ایشان اول بخرند !
۲_هیجانی نخرید = یعنی از دستتان خسته شدم از بست بالاسر قیمت من نشستید۰
۳_هیجانی نفروشید = یعنی من هنوز نفروختم صبر کنید تا منم بفروشم۰
۴_بازار شارپ رفته بالا = یعنی من جا موندم ۰
۵_ سهم ارزشمندتان را نفروشید = یعنی منو وارد ضرر کردید
۶_ سهام بی بنیاد نخرید =یعنی بیایید سهمیکه من می گویم و من کیسه ام را باهاش پر کردم بخرید ۰
۷_ بازار گاوی شده = یعنی دیگه تحمل رفتار فروش یا خرید شما را ندارد !
۸_ بازار خرسی شده = یعنی بیچاره اش کردید ۰چند تا پنجاه هزار تومان حق عضویت گرفته و صد برابرش را تو سهام ضرر داده ۰
بابا بس کنید چقدر خون به دل این کانال گردان های بدبخت یا بعبارتی
مدعیان داشتن رانت و رساندن سود روزانه چند درصد و حتی چند ده درصد ، مدعی داشتن علم رمل و اسطرلاب ، تکنیکال و بنیادی و غیره ، می کنید.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین