پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی در واکنش به توئیت منتشر شده در حساب کاربری دونالد ترامپ با انتشار تصویری نوشت: ترامپ قمارباز! من حریف تو هستم.

شعارسال:صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با انتشار تصویری، پاسخ یاوه‌گویی‌های دونالد ترامپ را داد.

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی در واکنش به توئیت منتشر شده در حساب کاربری دونالد ترامپ با انتشار تصویری نوشت: ترامپ قمارباز! من حریف تو هستم.

بیشتر بخوانید: کاخ سفید بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را اعلام کرد

شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تصویری از خود را در توئیتر به اشتراک گذاشت و برروی آن به بازگشت تحریم‌ها در 13 آبان اشاره کرد. در واکنش به این پست صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار قاسم سلیمانی نوشت:

ترامپ قمارباز! من حریف تو هستم. شما برای ما خط و نشان می‌کشید؟ ایران را نمی‌خواهد، نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد؛ من حریف شما هستم؛ نیروی قدس حریف شماست. بدانید هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به شما فکر نکنیم. به شما می‌گویم آقای ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی، ما در نزدیک شما هستیم. در هر کجا که تصور نمیکنید ما در کنار شما هستیم. ما ملت شهادت هستیم، ما ملت امام حسین(علیه‌السلام) هستیم. بپرس ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. بیا! ما منتظریم؛ ما مرد این میدان برای شما هستیم. شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما، این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم. بنابراین نباید به ملت ایران اهانت بکنید، نباید به رئیس جمهور ما اهانت بکنید، باید بدانید که چه می‌گویید. از پیشینیان خودتان بپرسید. از تجربه‌ی آنها بهره ببرید. یقینا در داخل آمریکا کسانی هستند و موسسات مطالعاتی فراوانی هستند که اینها را مطالعه می‌کنند، به او گوشزد می‌کنند و به او یادآوری می‌کنند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار12آبان 97، کدخبر: 6718988،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین