پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲
منتخب مردم تهران در مجلس دهم با تأکید بر اینکه نگاه مجلس دهم در تعامل با دولت، مشارکت حداکثری است، گفت: مجلس باید خود را در پیشرفت و توسعه کشور شریک دولت بداند.

شعارسال: محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم نیز در دیدار منتخبان مجلس دهم با رئیس‌جمهور به نمایندگی از منتخبین مجلس دهم در سخنانی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رهنمودها و تدابیر رهبر معظم انقلاب، افزود: تلاش و همت دولت در برگزاری انتخاباتی پرشکوه و امن، موجب حضور صمیمی و ارزشمند مردم در فضایی آرام، شد.

منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت، همدلی و هماهنگی در کشور نیازمندیم، خاطر نشان کرد: امروز دنیای اسلام، گرفتار افراط است و در شرایطی که منطقه دارد، افتخار می‌کنیم که در کشوری با امنیت کامل و پیشتاز در توسعه حضور داریم.

عارف با تأکید بر اینکه نگاه مجلس دهم در تعامل با دولت، مشارکت حداکثری با دولت به جای روبرو شدن و ارایه تذکرات و سوالاتی که بعضاً ریشه در مسایل شخصی دارند، است، اظهار داشت: مجلس باید خود را در پیشرفت و توسعه کشور شریک دولت بداند و در عین حال از اختیارات قانونی خود در مسیر این توسعه استفاده کند.

وی با انتقاد از اینکه هنوز نتوانسته‌ایم در مسیر تحقق سند چشم انداز بیست ساله کشور، گام‌های اساسی برداریم، ادامه داد: مجلس دهم در شرایطی شکل می‌گیرد که مردم حاکمیت تدبیر و امید را در کشور انتخاب کردند و ما به عنوان نمایندگان ملت، موظفیم دنباله‌رو آنها بوده و نظر و رأی آنان را پیگیری کنیم.

عارف اظهار داشت: امروز رفع مشکل معیشت و اشتغال و رسیدن به رونق اقتصادی از جمله خواسته‌های مردم از مسئولان کشور است و دولت به تنهایی نمی‌تواند در این مسیر اقدامات مؤثری انجام دهد، اما اگر مجلس در کنار دولت و حامی او باشد، می‌توانیم گام‌های اساسی را در این زمینه برداریم.

منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم از افزایش اعتیاد، آمار طلاق و مشکلات زنان سرپرست خانوار به عنوان آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و افزود: آنچه مسلم است مهمترین اولویت مجلس در زمینه رفع مشکلات و مسایل اقتصادی در کشور است.خوشبختانه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را که پویاترین بندها را در زمینه مسایل اقتصادی در خود دارد ،در اختیار داریم و دولت توانسته اقدامات خوبی در زمینه اجرایی شدن آن بردارد.

عارف با بیان اینکه باید برای سامان یافتن اشتغال در کشور در زمینه جذب سرمایه‌ها تلاش کنیم، گفت: سند چشم‌انداز به عنوان میثاق ملی در برابر ما قرار دارد و ما باید با تلاش و استفاده از امکانات کشور و جذب سرمایه‌هایی که پس از توافق برجام می‌توانیم در کشور جذب کنیم، پاسخگوی خاص به مردم باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 18 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 13950218001635 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین