پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه نزدیک به ۳ سال از عمر دولت یازدهم گذشته، اما همچنان شاهدیم که رکود و رونق اقتصادیذ هستیم، گفت: دولت صادقانه به نقض برجام از سوی آمریکا اعتراف کند.

شعارسال: ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از برخوردهای عوام‌فریبانه دولت در اجرای برجام و نتایج آن، گفت: نزدیک به 3 سال از عمر دولت یازدهم گذشته، اما همچنان شاهدیم که موضوعاتی مانند رکود رفع نشده و رونق اقتصادی مدنظر دولت و رئیس‌جمهور نیز نه تنها حاصل نشده، بلکه رکود بیشتری نیز بر اقتصاد حاکم شده است.

وی با تأکید بر اینکه بهتر است دولت در فضای موجود و بدعهدی‌های طرف مقابل در اجرای برجام، نسبت به اجرایی نشدن آن اعتراف و با مردم صادق باشد، افزود: آمریکایی‌ها در غارت 2 میلیارد دلار از اموال ایران، مُهر تأییدی بر انتقادات منتقدان برجام زدند و به دولتمردان پیام روشنی داد که "ما قابل اعتماد نیستیم" و "به ما اعتماد نکنید".

نماینده مردم بندرعباس در مجلس، نگاه به ظرفیت‌های دورونی اقتصاد را یکی از مهم‌ترین راه‌های خروج اقتصاد کشور از رکود دانست و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و مسئولان دولتی در مدت باقی‌مانده از عمر دولت یازدهم در جهت رفع بیکاری و رکود تلاش کنند و همه مشکلات را به برجام گره نزنند، زیرا دیدیم که برجام نیز نقض شده و به روشی قلدرمآبانه از سوی آمریکایی‌ها اجرا نمی‌شود.

جراره در پایان خاطرنشان کرد: دولت یازدهم پاسخ دهد که در حدود 3 سال گذشته، به جز برجام و مذاکرات هسته‌ای، که آن هم به فرجام خوبی نرسیده، چه دستاوردی در حوزه‌ اقتصادی و حل مشکلات جوانان داشته است؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 16 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 1067138 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین