پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
نماینده مردم تهران در مجلس درباره صحبت‌های محمدرضا عارف و حسین مرعشی در مورد طبقه بندی آراء مردم واکنش نشان داد.

شعارسال: علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران و فعال سیاسی اصلاح طلب که گفته بود، عدم رأی آوری اصلاح طلبان در استان‌ها به دلیل عقب ماندن توسعه سیاسی در آنجا است، اظهار داشت: موضوع بیان شده توسط این فرد، از نظر طبقه بندی کردن آراء مردم کاملاً غلط و نادرست است.

وی افزود: تقسیم کردن جامعه و قیمت گذاری آراء آن‌ها که ما به ازای آن ارزش گذاری غلط تفاوت ایجاد می‌کند و رأی ممتاز را در جامعه مد نظر قرار می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منشأ این حرف این است که این اشخاص خودشان را محور، ملاک و میزان می‌دانند و به تناسب آن، آراء مربوط به خودشان را صحیح و درست می‌شمارند و آرایی که سمت آن‌ها منعکس نمی‌شود را با این اظهار نظر‌ها، رأی نمی‌دانند.

وی عنوان کرد: به همین دلیل می‌بینید که در دولت دوم خرداد ادعای احترام به رأی مردم را مطرح کردند اما وقتی مردم از آن‌ها رو برگرداندند، تبدیل شد به حرکت‌های پوپولیستی بی‌ارزش و حضور با ارزش مردم از نگاه اصلاح طلبان به ضد ارزش تبدیل شد.

زاکانی عنوان کرد: طبقه بندی آراء مردم در گذشته اصلاح طلبان بوده و چیز دور از ذهنی نیست اما غلط و مردود و پاسخش روشن است.

وی درباره صحبت‌های محمدرضا عارف، فعال سیاسی اصلاح طلب و منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس، مبنی بر اینکه گام بعدی اصلاح طلبان تصاحب 70 درصد کرسی‌های شورای شهر است، اظهار داشت: به نظر بنده آقای عارف و منتخبان مجلس دهم لازم نیست توجه زیادی به انتخابات شورای داشته باشند و دوستانشان در بیرون از مجلس به این فعالیت بپردازند.

عضو مجلس شورای اسلامی گفت: دوستانی که منتخب مردم در مجلس هستند، به جای این برنامه‌ریزی، با دولت همکاری کنند و مشکلات مردم را حل کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15اسفند1394، کدخبر: 1019381: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین