پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
علی لاریجانی و محمدرضا عارف همزمان با مشخص شدن نتیجه انتخابات مجلس دهم، جلسات منظمی را با منتخبان مردم آغاز کردند.
شعار سال: در حالیکه حدود ۱۰ روز از برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری می گذرد، بازار رایزنی های سیاسی در بین منتخبان مجلس دهم داغ شده است.

در این میان، علی لاریجانی رئیس مجالس هشتم و نهم که در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه قم در جایگاه دوم قرار گرفته است، مدتی است جلسات رایزنی خود با نمایندگان جدید راه یافته به مجلس را آغاز کرده است؛ این جلسات معمولاً هر روز در فاصله صبح تا ظهر و در دفتر کار لاریجانی برگزار می شود. در همین رابطه رئیس مجلس امروز میزبان نمایندگان جدید راه یافته به مجلس از استانهای شمالی کشور بوده است.

همزمان، محمدرضا عارف منتخب مردم تهران و سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان نیز جلسات مشابهی را برای رایزنی با نمایندگان جدید راه یافته به بهارستان آغاز کرده است.

بررسی ها از منابع آگاه نشان می دهد که در میان این تلاش ها و رایزنی ها، برخی اجزای دولت تلاش می کنند تا نمایندگان جدید را به سمت علی لاریجانی سوق دهند تا احتمالاً فضای مجلس آینده در اختیار رئیس مجالس هشتم و نهم قرار گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:17 اسفند 1394، کد مطلب: 3575040 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین