پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تندروی و هنجارشکنی در مجلس آینده به نفع اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نخواهد بود.

شعار سال: محمدرضا باهنر اظهار کرد: به اعتقاد من تندروی و هنجارشکنی در مجلس دهم نه به نفع اصولگرایان نه اصلاح‌طلبان، نه دولت و نه مجلس نخواهد بود بلکه باید حتما تلاش شود هنجارشکنی، ساختارشکنی و گرفتاری در مجلس آینده به وجود نیاید.

وی افزود: مردم به هیچ وجه حوصله درگیری‌های سیاسی را ندارند و من فکر می‌کنم آنچه ممکن است مردم را در برخی حوزه‌های انتخابیه از انتخابشان پیشمان کند، رفتارهای هنجارشکن و ساختارشکن است.

نایب‌رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس دهم ظرفیت یک کار مدبرانه، عاقلانه و معتدل را دارد، یادآور شد: به اعتقاد من مجلس آینده با همین ترکیب ظرفیت کمک به دولت را در انجام مطالبات مردم دارد و انشاءالله نتیجه انتخابات مرحله دوم مجلس این امر را تکمیل می‌کند و مجلس می‌تواند به صورت جدی کار را جلو ببرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 21 اسفند 1394، کد مطلب: 94122113556: آدرس سایت: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین