پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران در بحث دانش هسته‌ای و دیگر توفیقات علمی، به برکت خون شهدا و خودباوری جوانان ایران اسلامی است.

شعارسال:

محمدرضا باهنر در مراسم بزرگداشت 230 شهید ورزشکار استان گیلان که در سالن شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا چراغی برای راه آینده است، افزود: عزت امروز کشور به‌وسیله خون این بزرگواران حاصل‌شده است.

وی با بیان اینکه اینکه موفقیت امروز ما در حوزه هسته‌ای از خودباوری جوانان در این عرصه مهم علمی و فناوری است، اظهار کرد: پیشرفت‌های مختلف کشور همچنان ادامه دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر کشور ما به این صنعت هسته‌ای مثل قدرت‌های بزرگ دنیا دست پیدا کرد با اتکای به داخل کشور بود نه به بیگانگان.

وی گفت:در اوایل پیروزی انقلاب، استکبار و دشمنان انقلاب جنگ را به کشور ما تحمیل و از دشمن بعثی نیز حمایت کردند اما جوانان ما تا پا تا پای جان ایستادند و تا مرز شهادت پیش رفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توانمندی جمهوری اسلامی ایران به حدی است که دشمنان حساب کار خود را کرده‌اند، تصریح کرد: دشمن می‌داند که تمام توانمندی‌های ما در زمینه دفاعی است و اهل جنگ و تجاوز و لشکرکشی گشایی نیستیم.

باهنر با اشاره به تقسیم‌بندی بلوک شرق و غرب در طول تاریخ اظهار کرد: بسیاری از خون‌ها به‌جرم اعتقاد به مکتب توحیدی ریخته شده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی کشور گفت: امروز پزشکان ما مشهورتر از پزشک‌های خارجی هستند.

وی هدف از برگزاری این مراسم‌ها را زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا و انتقال مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس به نسل جدید از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهداست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی(آنا)، تاریخ انتشار: 27فروردین1395، کدخبر: www.ana.ir  96361 


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین