پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
با تصویب قانون منع به‌کار‌گیری بازنشستگان توسط مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن به رئیس‌جمهور، نام اسداله درویش امیری، استاندار زنجان که از حدود دو سال پیش سکاندار هدایت استان زنجان بود نیز در لیست استانداران بازنشسته در سطح کشور قرار گرفت
شعارسال:با تصویب قانون منع به‌کار‌گیری بازنشستگان توسط مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن به رئیس‌جمهور، نام اسداله درویش امیری، استاندار زنجان که از حدود دو سال پیش سکاندار هدایت استان زنجان بود نیز در لیست استانداران بازنشسته در سطح کشور قرار گرفت.

 فرا رسیدن بازنشستگی درویش امیری، از سکانداری استانداری زنجان، همانند استاندار شدنش در استانداری زنجان باعث گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب استاندار بومی و یا غیر بومی شده است و همانند همیشه همراه وزارت کشور، گروه‌ها و احزاب سیاسی زمزمه های را در این خصوص نجوا می کنند که بتوانند با تکاپو در خصوص درصدد انتخاب استانداری باشند که بتواند از پس تحقق اهداف آنها براید.

بازنشستگی درویش امیری و ایجاد فرصت دوباره برای انتخاب استاندار برای استان زنجان این امید را در دل اقشار مختلف مردم زنده کرده است که استاندار بعدی فردی بومی و به دور از مسائل سیاسی بوده و به حل مشکلات معیشتی، اقتصادی اشتغال استان کمک خواهد کرد.

هر چند که در گمانه‌زنی‌های مختلف نام گزینه‌های بومی نیز به چشم می‌خورد، اما بر اساس گفته‌های منابع آگاه در بین خبرنگاران رسانه های استان زنجان، باز هم استاندار زنجان فردی غیربومی خواهد بود.

بر اساس منابع آگاه هر آنچه تاکنون درباره گزینه‌های استانداری زنجان، در رسانه‌ها منتشر شده گمانه‌زنی بیش نبوده و مطرح کردن آن صرفا از سوی احزاب و گروه‌های سیاسی بوده است. این در حالی است که گفته می‌شود، وزارت کشور سه گزینه نهایی برای استانداری زنجان را در نظر گرفته است.

26 آبان‌ماه جاری آخرین فرصت فعالیت استانداران بازنشسته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار19 آبان 97، کد خبر: 689953 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین