پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
رئیس دانشگاه کردستان گفت: پژوهشکده کردستان شناسی یکی از مهمترین بخش های دانشگاه کردستان است و برای حمایت از این پژوهشکده به زودی کار احداث ساختمان این مرکز آغاز می شود.
شعار سال: فردین اخلاقیان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان، اظهارداشت: پژوهشکده کردستان شناسی یکی از مهمترین بخش های دانشگاه کردستان است و برای حمایت از این پژوهشکده به زودی کار احداث ساختمان این مرکز آغاز می شود.

وی افزود: برای احداث این مرکز در گام اول اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده که قرار است در زیربنایی به متراژ دو هزار متر مربع ساخته شود و با توجه به اینکه این اعتبار برای اتمام و تجهیز پژوهشکده کردستان شناسی کافی نیست درصدد جذب اعتبار برای آن هستیم.

رئیس دانشگاه کردستان ادامه داد: وجود این مرکز برای دانشگاه کردستان بسیار حائز اهمیت است و با توجه به اینکه دانشگاه همیشه در فعالیت های توسعه ای در خدمت دولت بوده است، پژوهشکده کردستان شناسی نیز در راستای توسعه فرهنگ و زبان کردی در خدمت مردم کردستان بوده است.

اخلاقیان یادآور شد: طی چند سال گذشته اقدامات خوب و مناسبی در این پژوهشکده شکل گرفته اما با توجه به حجم و گستردگی فضای فعالیت در آن جای کار و توسعه هنوز هم وجود دارد و باید اهداف بزرگتری در این راه تدوین شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چند ساله امید قادرزاده قدردانی شد و بهروز چمن آرا به عنوان رئیس جدید پژوهشکده کردستان شناسی معرفی و منصوب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر تاریخ انتشار 21 آبان 97، کدمطلب: www.mehrnews.com، 4455181

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین